Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

shetlænder kørsel
Forfatter: 
Dato:  30-05-2005 14:08
Hej!
Jeg har en shetlænder som jeg kører med, men kunne godt tænke mig, at komme i kontakt med nogle andre, som også kører med deres shetlænder. vi kunne evt. tage nogle ture sammen her til sommer ud i det blå. B-)

Skriv endelig til mig, eller tjek min profil (y)
0
0
Svar på denne tråd

Hej.....
Forfatter: 
Dato:  02-06-2005 20:23
Ærgeligt at du bor så langt væk.....jeg kører nemlig shetter og hedder også Tina (sikke et sammentræf)

Der er helt sikkert en lokal køreforening i dit område, ellers så kontakt Avlsforeningen for Shetlændere, de har lokalafdelinger der også sørger for køreture og træning m.m.

Held og lykke i din søgning
lillefis
0
0
Svar på denne tråd

Avlsforeningen
Forfatter: 
Dato:  11-06-2005 18:43
Desværre er shetlandsforeningen meget død ude i det område her, selvom der endelig er kommet gang i noget nu, så foregår det meste i den nordlige del af området :-(

Jeg ville gerne have kørt sammen med dig, men jeg flytter til Kjellerup d 1. august, og selvom pony og vogn muligvis bliver stående hos mine forældre, har jeg ikke mulighed for at flytte med dem.

Jeg håber at det lykkedes for dig at finde nogle.

Knuzer fra Heidi

Så har jeg også fået føl, se ham her:
føllebasse
0
0
Svar på denne tråd

Køreforening..
Forfatter: 
Dato:  16-06-2005 11:19
Hej Tina.
Du kan tage et smut ind på ekvipage.dk og tage kontakt til din lokale køreforening. Det er selvfølgelig ikke kun shetlændere, men alt køresport.
hvis du er heldig laver de skovtursarrangementer og lign.

Signe
0
0
Svar på denne tråd

Shetlænder-kørestævne
Forfatter: 
Dato:  24-06-2005 21:33
Den 30.-31. juli er der et kørestævne i Revsø ved Sommersted i Sønderjylland. Der er på nuværende tidspunkt 45 forhåndstilmeldinger, så der kommer rigtig mange shetlænder-folk og kører med deres ponyer.
Hvis du har mulighed for at kommer der ned har du chancen for at måde en masse ligesindede mennesker. Det er altid enormt hyggeligt til dette stævner og der kommer kuske fra hele landet ( og enkelte fra udlandet også)
Selv skal jeg deltage med 2-spand og en af mine ponyer er udlånt til en anden pige der skal køre enspænder med ham.

Anna
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider