..der var jeg lige hurtig nok, med spørge - klukkerne er ikke hvad de har været, hvis de havde været det, ville jeg have set, at Kashmier ikke var traver. Undskyld Pia.
Hvad angår Pawlova synes jeg, at hun ser rigtig rigtig ser fin ud af sin alder. Hvis hun ikke er kørt alt for skæv (det kan næsten koste en "krig" at få det rettet op), benene er rimelige og der evt. er mulighed for at avle et sidste føl på hende, ville jeg godt give kr. 7-8000,-. Men er hun i en tilstand, hvor hun ikke kan rides uden at det volder for megen smerte, ville jeg kun give 3-4000,- og så udelukkende bruge hende som foldkammerat. Hvis hun ikke har været på bane indtil aldersgrænsen kan prisen godt sættes lidt op, for så går jeg ud fra, at hun er blevet omskolet/gjort smidig og så kan hun jo holde i rigtig mange år endnu.
At hun er i famile med den meget omtalte Gillian Djess ville jeg ikke tage mig af, og hvis hun skal sælges som ridehest tror jeg ikke der er mange uden for travverdenen, der ved hvem Gillian Djess er - altså udover dens nye ejere og så dem, der læser HN.
Men priserne på travheste kan være MEGET varierende inden for den samme aldersklasse. Det var bare mit bud og jeg håber ikke at jeg har været for skrap.
Hilsen Solveig