Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Ballet Prince xx, ire
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 11:12

Er der nogen af jer der kender fuldblodshingsten Ballet Prince og evt. ved hvor jeg kan se ham? Eller endnu bedre ejer ham? Han er far til min hest og jeg har fået fortalt at de ligner hinanden meget, meget smukke heste

Jeg har set og besøgt moderen Biscuit også en dejlig hest, jeg har set flere halv søskende til ham og de har næsten alle hvid blis, som deres far.

Min hest løber ikke og har aldrig gjort, har er lige fyldt 5 og godt igang med LB skal starte første gang i efteråret. Spring er vi også begyndt på og det går meget hurtigt frem, det synes hesten meget bedre om end jeg og springer snilt 1,10 i løsspring, jeg skal ikke nyde noget af de højder

Glæder mig til at hører fra jer:o)

Mvh. Maria

0
0
Svar på denne tråd

Ballet Prince
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 12:31

Var i træning hos Søren Jensen, hvor jeg har været lære, samtidigt med at Ballet Prince var i træning der. Ballet Prince står nu hos Dyrlæge Berner Olsen (Sneslev Dyreklinik).

/Malene

0
0
Svar på denne tråd

Ballet Prince
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 13:19
Ok mange tak, hvad kender du til ham? Ballet Prince altså Er han lige så skøn som jeg forestiller mig?

Mvh. Maria

0
0
Svar på denne tråd

Ballet Prince
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 13:41

er en flink og flot fyr. Han var en god, holdbar og stabil væddeløber, meen han løb bedst på 3200 m og derover og det er lidt af et problem i DK, hvor de længste normalløb er på 2400 m. Han er far til flere gode væddeløbere bla en af de bedste 2 års sidste år Little Prince, samtidig blev han 3. bedste faderhingst i Danmark med få afkom, et meget flot resultat.

Held og lykke med din hest.

Pia

0
0
Svar på denne tråd

Ballet prince
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 15:13

Du skriver var en god og stabil væddeløber!!!? Lever han ikke mere eller løber han ikke mere, håber det sidste vil nemlig rigtig gerne se ham.

Og tak for din besked

Mvh. Maria

0
0
Svar på denne tråd

Nej...
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 17:30

Nej, Ballet Prince løber ikke mere, og har ikke gjort det siden 1998.

Kan ikke huske så meget om Ballet Prince, da der var utrolig mange heste i stalden. Kan da huske han var en rigtig fin hest. Som Pia N oplyser, var han bedst på 3200 meter og der over altså en stayer.

/Malene

0
0
Svar på denne tråd

Til gengæld
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 18:57

lever han i bedste velgående sm avlshingst hos dyrlæge Berner Olsen. Galopheste har en forholdsvis kort karriere og det er få heste der kan gøre sig gældende i mere end 3-5 år, de bliver simpelthen for langsomme i forhold til de yngre heste, der kommer fem, fuldstændig som med mennesker, og der er endnu ikke lavet oldboysløb, samtidig er det ikke sjovt at se en tidligere klasse 1 hest klare sig dårligt i klasse 5, lidt som hvis en gammel grand prix dressurhest kun kan gå en LC2 pga alder.

Pia

0
0
Svar på denne tråd

Ballet Prince
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 13:48

Min hoppe har et dejligt afkom efter Ballet Prince, som hedder Desdemona. Hun går løb og sidst jeg så hende i århus vandt hun sit 3. løb i træk.

Det er Kate her fra HN der har hende.

Jeg gik Berner til hænde en uges tid sidste sommer, og Ballet Prince er utrolig sød og venlig, og nem at have med at gøre. De heste jeg har set efter ham er også utrolig venlige og samarbejdsvillige :-)

MVH Trine

0
0
Svar på denne tråd

ka måske hjælpe..
Forfatter: 
Dato:  01-08-2006 17:30

hej!

jeg ka måske hjælpe..

jeg var inde på klampenborgs galopbane og der fandt jeg nogen (tror jeg) af de bedste avls hingste. der var han. ka selvfølgelig ikk huske hvor det var, men her får du så hjemmesiden. håber du finder ham

www.galoppen.dk

qnuzzer lesly

0
0
Svar på denne tråd

Ballet Walk xx
Forfatter: 
Dato:  13-08-2006 12:19

Synes lige jeg ville sætte et billede ind af et andet afkom, nemlig dejlige Ballet Walk der desværre brkkede koden under jysk derby 2002

Massage til rytteren...

0
0
Svar på denne tråd

Billeder...
Forfatter: 
Dato:  14-08-2006 11:37

... af Ballet Prince, kan ses, hvis dette link bruges (på side 7):

www.galopsport.dk/cust...atalog.pdf

Mvh

Trine og Mr. Milan

Afkom efter Imagic PIH 50 søges.
Se her:
www.mrmilan.webbyen.dk/ under SØGES!!!

En pony er et barns drøm.

En hest er den voksnes eventyr.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider