Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

kan man tillade sig det??
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 02:40

Jeg prøvede for et stykke tid siden at spørge herinde om der var nogen som kendte Tee Star som har været i trænning hos Inge.Mette Dejgaard men uden resultat.

Jeg fandt på et tidspunkt nogle links hvor jeg kom frem til ejerens e-mail ( det var en eller anden speciel galopside ) og tænkte på om man kan tillade sig at skrive. Jeg kan godt være lidt nervøs for om det virker sådan lidt 12 års " jeg har engang "passet" din hest og synes den var helt vildt nusser-agtigt må jeg komme forbi og give hende en gulerød?" Men har da ofte tænkt på hvor hun var havnet henne. Det skal lige siges at det er 8-10 år siden jeg sidst har set hende, men hun rørte bare et eller andet i mig den gang som stadig sidder der, hvis man kan sige det sådan.

Men tilbage til spørsmålet finder jeg adressen igen, kan man så tillade sig at skrive kort at man har kendt hesten, om de stadig har hende og om man evt måtte komme og hilse på hende eller få tilsendt lidt billeder??

( Jeg har et gammelt billed men af meget dårlig kvalitet )

Eller er det helt hul i hovedet?

0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig kan du
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 04:31

da til enhver tid skrive til ejeren. Det eneste du kan risikere er jo at han/hun ikke svarer tilbage, eller i værste fald kommer med et "nej".

Held og lykke :-)

0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig kan man det!
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 07:22

Jeg har selv prøvet at få henvendelser om en hest som vi har solgt for en del år siden.

Vi skrev lidt sammen og jeg fik faktisk billeder tilsendt af vores tidligere hest, det var rigtig dejlig at se hvor godt hun stadig så ud og at vide at hun havde det godt.

Hilsen

Yankee

Er du til fart og fest
så er travere bedst.
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 18:05

Det vil jeg da prøve at gøre.

0
0
Svar på denne tråd

uhfuhdfus
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 19:15

Jeg kender trænerne og de er virkelig søde, så bare skriv. men når det er så længe siden, så de har den ikke mere. men måske kan de hjælpe dig med en e-mail til ejerne.

Knus fra Mette

0
0
Svar på denne tråd

Hej Mette
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 21:39

Jeg kender godt Sisse og Gert som trænede hende i sin tid og det er vist mange år siden efterhånden at hun var i træning hos dem. Det var dem jeg kom hos i mine teengageår, og der hvor jeg forelskede mig i Tee Star.

Jeg er kommet frem til at det vist er en Fam. Hyldegaard som ejer hende og det var det vist også dengang, men kan ikke finde deres mail adresse.

Du må da iøvrigt hilse Sisse og Gert mange gange ( selv om jeg ikke rigtig tror de kan huske mig, det er jo mange år siden ) men var ihvertfald rigtig glad for at jeg kunne få lov til at komme hos dem i sin tid. De bedste stunder har jeg nok haft der.

Du kan bare skrive over besked center hvis det er.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider