Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Første sejr
Forfatter: 
Dato:  14-05-2005 23:00
kom i hus i dag for Sara og Blackie :-)

JPVF holdt indvielse af den nye bane ved Vilhelmsborg, og der var ryttere og kuske fra Skive og Fyn - og endda nogen fra Lolland-Falster.

I det første løb var Blackie dog alt for tændt, og de blev diskvalificeret for galop... Ærgeligt, for de førte stort, men Sara kunne slet ikke holde hende i trav...

Det gik dog langt bedre i andet løb, ingen galop overhovedet og der førte de næsten fra start til slut.. Og vandt suverænt.. Ih en glad rytter - og en stolt mor :-) :-D

Over målstregen som nr 1 - desværre har hesten ingen ben :-D (fotografen var lidt for nervøs)

Og glade ser de ud :-)

Igen en skøn dag - iøvrigt også skønt at se de andre ponyløb... er sjovt med den mangfoldighed der er - ponyer i alle farver og størrelser, og alle morer sig herligt :-)

Mvh

-Helle

** Jeg har i dette indlæg givet udtryk for min personlige holdning - og denne står jeg ved - lige indtil jeg ændrer mening ** ;-D

** Der findes 10 slags mennesker i verden: Dem der forstår binært, og dem der ikke gør ** :-D
0
0
Svar på denne tråd

TILLYKKE
Forfatter: 
Dato:  14-05-2005 23:15
med sejren. Håber at nerverne er kommet i ro. Måske en kommende monterytter på travbanerne. Håber det.

Ellen
0
0
Svar på denne tråd

Super...
Forfatter: 
Dato:  14-05-2005 23:41
Helle, hils din datter og sig fra mig at det er rigtig flot gjort. (y)
Også tillykke til den stolte moder, det er bare så dejligt at høre at du bakker din datter så godt op.
Husk benene næste gang hun vinder ;-D
Hilsen
Yankee

Er du til fart og fest
så er travere bedst.
0
0
Svar på denne tråd

Rigtig dejlig dag
Forfatter: 
Dato:  15-05-2005 10:26
Det blev bare super vellykket på ponybanen, det må man sige.. En masse ponyer, publikum og godt vejr :D
Og tillykke til Blakie. Dæknet er vist lidt for lille.. Og Fridas var for stort i det, vi vandt :P Men fedt alligevel ..
Vær royalist - Det betaler sig til sidst!
0
0
Svar på denne tråd

ChaaLLee
Forfatter: 
Dato:  15-05-2005 10:37
Ja det var en skøn dag - Og tillykke til dig også med din sejr, og din 2. plads - godt gået :-)

Det er jo nok ikke nemt at indkøbe sejrsdækkener til sådanne ponyløb - når der er så stor forskel på størrelserne af ponyerne :-D

Det er nu ikke noget problem her at Blackies dækken er for lille - vi har taget det med hjem, og Sara har været pakket ind i det lige siden :-D Var lige ved at tro hun ville sove i det også :-D

Mvh

-Helle

** Jeg har i dette indlæg givet udtryk for min personlige holdning - og denne står jeg ved - lige indtil jeg ændrer mening ** ;-D

** Der findes 10 slags mennesker i verden: Dem der forstår binært, og dem der ikke gør ** :-D
0
0
Svar på denne tråd

123overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-05-2005 18:09
Nej det er jo klart.. :d
Lige et bilelde af Frida og mig :d

Vær royalist - Det betaler sig til sidst!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider