Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Start med trav ?
Forfatter: 
Dato:  13-05-2005 10:35
Jeg er ved at blive godt bidt af disse travheste, hvis man købte sig en, må man så godt selv starte den ??
Og hvad skal man tænke på ??? Priser og så'n er ikke så vigtigt, det er mere det med at blive godkendt og alt det her halløj, en som kan hjælpe ?

.
Hilsner Lisab.

Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Det nemmeste
Forfatter: 
Dato:  13-05-2005 22:06
er at du bestiller Væddeløbsbladet nr 1 hos DTC. Her står alle regler.

Mvh. Lene Andersen

Travnyt.dk

Stutteri Dryad
0
0
Svar på denne tråd

hej travfan
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 17:00
dejligt med en ny travfan. jeg har også travhest.
du kan godt tage amatørlicens, men jeg tror de fleste løb er for professionelle kuske. så skal du også finde en løbshest du kan køre med. få evt. en træner til at hjælpe med at finde en hest. selv foretrækker jeg at køre i træningen og så overlade linerne til en professionel i løb, så den får de bedste chancer for at være med i den gode ende.
det er fedt at køre i skoven med sin travhest.
held og lykke med projektet ;-)
0
0
Svar på denne tråd

væddeløb
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 17:09
Hejsa.

Ja du må gerne selv starte med din travhest i løb!
Hesten skal være godkendt i et prøveløb, og du skal tage licens til travløb først.
Det er teori og prøvestarter, kørsel, regler osv.
Der afvikles licensundervisning på alle landets baner hvert år. Ring til banen og hør om hvornår.
Jeg vil råde dig til at kontakte en travtræner, evt hjælpe lidt til i en travstald, så vil du hurtigt få det hele lært.

Held og lykke! :-D
0
0
Svar på denne tråd

Takker for
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 09:18
oplysningerne :)

JEg har jo lille Hugo som står i en travstald, og ejeren af denne vil godt hjælpe.

Jeg kan godt se det smarte i at overlade hesten til en prof. i løb, men så går lidt af glæden vil af ? Kunne det ikke være fedt selv at køre den over vinderlinien ?? Som den første selvfølgelig ;-D

.
Hilsner Lisab.

Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider