Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

klub søges ??
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 10:48

hej

jeg "sadler" om pga dårlig ryg og knæ. dvs ik så meget ridning men nu kørsel. har købt en lille vogn til pony ( får den hjem om 1 mdr). min unghest skal køres til om 2 år. men starter i det små sammen med mine 3 børn.

jeg søger en klub i nærheden ( kørerklub ) hvor jeg også kan have mine børn med en gang imellem. ( de er 10, 7 og 4 ).

bor ved brædstrup... nogle der kan anbefale en klub. hvor der kan hentes gode råd, evt kurser og søde mennesker.

tak for hjælpen

Mona

Bedækning ved angloaraber. foto på præstation.

0
0
Svar på denne tråd

Link..
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 11:12

... til ØKS. Jeg kender ikke noget personligt til ØKS, men har mødt et par kuske derfra til stævnerne rundt omkring, og de har været flinke. Generelt set, så er køresporten for hele familien, og børnene er næsten altid med.

Det er en god ide at forsøge at erhverve lidt erfaring, inden din egen hest skal tilkøres.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 11:18

vil prøve og kontakte dem.

Mona

0
0
Svar på denne tråd

forresten..
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 11:36

er der nogle af jer her der er medlem af den klub ??

blev da lidt nysgerrig...

Mona

0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 14:11
der er en klub der hedder kvistgaard ponybane, men den er et stykke vaek.. vi mangler medlemmer...og deltager.. du kan tjekke vores hjemmeside ud hvis du vil; www.ponytrav.dk
0
0
Svar på denne tråd

Øst jysk Køreselskab
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 21:18

Hej Mona

Min mand og jeg er medlem af ØKS, og har været ret aktive sidste år. Vi synes at det er et hyggeligt sammenvær og forår og efterår, da mødes en del hos Vagn Axel i Gedved hver anden tirsdag aften. Her øser de garvede kuske ud af deres erfaringer til de nye.

Prøv du bare at kontakte bestyrelsen og mød op en tirsdag aften.

Hilsen Helle

SeletøjsSalg - Seriøs og kvalificeret vejledning i køreudstyr. Speciale i små størrelser både inden for kørsel og andet shetlænder udstyr. Tlf.: 86 46 60 93.
0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  03-05-2006 08:56

Til missekstrand: Det nok for langt. Men tak

Til helle: Har mailet til Ivan Bak. Så venter på svar på de spørgsmål jeg har.

Takker for jeres svar.

Mona

0
0
Svar på denne tråd

Selskab
Forfatter: 
Dato:  03-05-2006 10:23

Du hører helt afgjort til ØKS, og det er en dejlig forening. Synes du ulejlige dig til dyreskuepladsen den 26. - 28. maj,

der bliver holdt åbent stævne i samarbejde med TKS. Hvis du ikke har fundet nogen hjælp inden, kan du kontakte mig der, jeg sidder i sekretariaet.

Anette Holst

Shetlændere er bare de bedste
0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  03-05-2006 11:02

har ik fået svar på priser på medlemsskab bla for hele familien ?? noget du kan klarer eller henvise til et sted.

Mona

0
0
Svar på denne tråd

ØKS medlem
Forfatter: 
Dato:  03-05-2006 12:51

Nu er det helt tilfældigvis sådan at jeg er medlemsansvarlig for ØKS. Så jeg skulle da kunne hjælpe dig.

A-medlem inkl. bladet "køresporten" (et godt blad i øvrgt) koster 370 kr. om året.

A-medlem uden blad 210 om året.

Passive medlemmer er 110 årligt.

I min husstand er vi to voksne der kan finde ud af at dele et blad, så vi betaler altså 580 årligt.

Som Anette er inde på vil jeg helt bestemt anbfale dig at kigge forbi Horsens Dyrskueplads når vi holder åbent stævne, der bliver gang i den. Hvis du er interesseret kan jeg sende dig en aktivitetskalender på mail, så kan du se hvornår der er træningsaften hos Vagn. Der kan du også kigge forbi inden du beslutter dig.

Signe

www.vindskovgaard.dk

Vil du være klogere? Kurser for rytter og hest, se her!
0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  03-05-2006 13:13

min mail er mmskov@yahoo.dk

så samlet pris er for mig 370 + børn (210 kr pr næse ) om året ???

jamen vil da kigge forbi på skuet . skal alligevel derind.

Mona

0
0
Svar på denne tråd

Børnene...
Forfatter: 
Dato:  03-05-2006 13:27

Børnene går under dit medlemsskab! Så dig og børnene kan slippe med 370 om året. Med mindre selvfølgelig de er så gamle at de bor for sig selv og så'en, så må jeg nok insistere på at de får deres eget medlemsskab.

Du kan sende mig adresse osv. på muh_ko@mail.dk, så behøver jeg ikke at vente på at Ivan sender den videre. Eller du kan vente og udfylde en blanket til stævnet, men der er lige kommet et nyt blad, så er du hurtig når du at få det med.

Jeg sender dig fluks en aktivitetskalender.

Signe

P.s. Vi ses i Horsens!

www.vindskovgaard.dk

Vil du være klogere? Kurser for rytter og hest, se her!
0
0
Svar på denne tråd

Kørsel
Forfatter: 
Dato:  03-05-2006 14:30

Du er klar over at det ikke er i forbindelse med dyrskue, men weekenden 26. - 28. maj... Vi har pladsen for os selv... Ved ikke helt om det bliver fre-, lør- og søndag, det kommer lidt an på hvor mange kuske vi er. Hvis det er alle tre dage, køres der dressur fredag, maraton lørdag, og forhindringskørsel søndag, er det et to dages stævne køres der dressur lørdag og maraton samt forhindringskørsel søndag.

Anette

Shetlændere er bare de bedste
0
0
Svar på denne tråd

okay...
Forfatter: 
Dato:  04-05-2006 08:57

hsr fået en aktivitetskalender og vil bestemt kigge ind. det lyder spændende.

tak for hjælpen.

Mona

0
0
Svar på denne tråd

Ponytrav
Forfatter: 
Dato:  04-05-2006 11:18

Det kunne ikke være noget for dine børn at køre ponytrav? Som en lille "side" beskæftigelse, så dine børn kan være lige så aktive som dig selv?

Har det interresse, kan du kigge på JPVF's hjemmeside: www.jpvf.dk. Deres bane ligger ved Vilhelmsborg, bag den store hal. På siden finder du også links til andre baner rund om i landet, hvis Vilhelmsborg er for langt væk.

0
0
Svar på denne tråd

ponytrav
Forfatter: 
Dato:  04-05-2006 12:24

jeg har ik mulighed for at kører pony og 4 hjulet vogn nogle steder hen. hver økonomisk eller med bil. så det er ret udelukket. er alene mor med 3 børn.

men tak...

Mona

0
0
Svar på denne tråd

POnytrav...
Forfatter: 
Dato:  04-05-2006 13:15

Nå ok...ærgerligt så, at horsens ponytrav klub ikke eksisterer mere, som den gjorde engang for mange år siden =>

God fornøjelse med kørslen - det skal nok blive et hit.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider