|
|
| Må jeg se hest/pony for vogn? |
| Forfatter:  |
Bønne |
| Dato:  |
13-04-2006 19:15 |
|
Heej alle kuske  Må jeg se jer og jeres heste for vogn? Jeg har selv en shetter, som er godt på vej - hun skal for vognen om en månede   Her er vi ude og kælke for første gang   Og her harver vi for anden gang 
Fra Bønne og Boline Du bliver aldrig for stor til en shetlandspony Bønne kom ud af kaffeposen, ned siden af Boline og bliver der for evigt >>©<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja da... |
|
|
Dette her er vist det eneste jeg har af mig selv - det er nemlig altid mig der står med kameraet. Min mand er en dør til at tage billeder  Vi holder uden for kirken og venter på en konfirmand. Billedet er meget lyst - men min mands bedste:  - og her er min mand og hans "piger" i deres yndlingsdisciplin:  Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
Propositioner til Birkens Kr. Himmelfartsstævne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sif... |
Bønne |
13-04-2006 19:46 |
|
Sif: Nogen dejlige billeder  Det sidste billede er også en af mne ynglingsdicipliner, er selv groom 
Fra Bønne og Boline Du bliver aldrig for stor til en shetlandspony Bønne kom ud af kaffeposen, ned siden af Boline og bliver der for evigt >>©<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det må du da! |
|
|
Min bette hyps er lige ved at blive en rigtig køre-hyp! Og det er jo dejligt! Vi ser sådan ud:  Vi synes selvfølgelig selv at vi er smadder gode, men vi skal vist alligevel øve os en del endnu...  Signe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mulle : |
ChaaLLee |
20-04-2006 16:23 |
|
Min lille Mulle : 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lille Odin |
LGS00 |
21-04-2006 15:51 |
|
Her er min lille Odin for vogn:  Vind i håret, gang i den => Mvh. Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hest for sulky |
|
|
Her er et par af vores kommende løbsheste som jeg træner. Først Kenn of Vesterled.  Så Iowa Frontline.  Hilsen.
Yankee Er du til fart og fest så er travere bedst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| køreheste |
giga |
24-04-2006 12:51 |
|
skønne billeder i har.. vore heste ses på præsentation.. evt en der kan ligge billede af hestene for vogn??mvh.helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herlige billeder. |
Morris og Anne Sofie. |
25-04-2006 20:25 |
|
Hej Bønne og alle I andre. Hvor er det dog nogle fine billeder! Det er altså herligt at køre og nu er foråret her. Jeg ville så gerne lægge et billede ind af min lille shetter for vogn, men jeg har bakset med det uden held. Kan ikke få dem ind i min præsentation. Er der ikke nogen, der kan hjælpe en ikke-nørd som mig med hvordan!!?
Dagplejemor for tre heste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Anne Sofie |
|
|
Allerførst skal du have lavet dig en præsentation. Det gør du i "dit HN" - kig i menuen til venstre. Her kan du også se hvordan du henter billeder fra din PC og lægger dem ind på din præsentation. Når de først ligger dér, er det en smal sag at få dem sat ind i dine indlæg. Hvis du kigger i forummet "opslag og billeder" er der allerøverst en vejledning i kunsten. Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder. |
Morris og Anne Sofie. |
26-04-2006 20:53 |
|
Hej Sif, tak for hjælpen, jeg har faktisk lavet en præsentation, men jeg kan se at den ikke kommer med, når jeg svarer på tråden. Arbejder på det..pokkers at det skal blive ved at drille.
Dagplejemor for tre heste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Min ponny och hans vagn |
|
|
Häer kommer en bild på min ponny framför sin vagn: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| friser for vogn |
|
|
ja fik min frieser kørt til sidste år, kig på min præstation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min lisette |
|
|
her er lisette med sin nye sulky:-) det er lena der køre hende her 
Engang Fjordhest altil Fjordhest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her er vi- på sommerferietur 2004 |
|
|
Med Diana og Lene spændt for "prærievognen". Sidste år kunne vi jo ikke køre langtur, da Diana havde føl, og ærgerligt nok, så får vi desværre heller ikke tid til at køre på tur i år, så vognen må samle støv til næste år. Men så VIL vi altså også afsted igen. Jette 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|