Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Itsabrahma afkom
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 12:18

Da jeg er så heldig, at have fået kåret Itsabrahma i Dansk Varmblod ved efterkåringen i går, vil jeg meget gerne høre fra folk, der ejer eller kender afkom efter ham. Jeg er også meget interesseret i billeder af afkom til at lægge på min hjemmeside under afkom efter Itsabrahma.

Jeg takker på forhånd.

Fuldblodshingsten Itsabrahma xx DVH 913 bedækker varmblods- og fuldblodshopper hos stutteri Hjælmsbjerg fra 2006.

www.stutteri.hjaelmsbjerg.dk

Pia

0
0
Svar på denne tråd

hest...
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 15:13
Jeg har haft en xx åring efter Itsabrahma, han var en rigtig omgængelig hest, nem på alle måder, stor og godt bygget, mørkebrun med 2 sokker. Han måtte desværre aflives som 2års pga fordøjelsesproblemer. hvilket gjorde at han aldrig kom til start.
0
0
Svar på denne tråd

Kanon afkom:)
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 22:46

Hej Hej.

Jeg har lige købt et afkom efter Itsabrahma.

Hun har et kanon temperament og er sat rigtig godt sammen, så jeg håber hun bliver klar som 2 års.

Hendes mor, Kasahya, er også godt kåret i DV og er halv søster til Wilko´s mor, ham der blev nr tre i Dubai world cup, så væddeløbs blodet er der også:)

Jeg vil gerne maile lidt billeder til dig, men hun skal lige have lidt sul på kroppen inden hun bliver udstillet, hvis du forstå.

Hilsen Kate

0
0
Svar på denne tråd

kashaya
Forfatter: 
Dato:  09-04-2006 13:14

Hejsa,

Det er mig der har hoppen Kashaya XX. Kashaya er kåret i Dansk Varmblod, i DH på fløjen med ærespræmie.Kate's Itsabrahma, Wilma, afkom er født hos mig, og hun har også en storebror der er i træning. Den hedder Itsagreyline.

Kate's Wilma vuderer jeg også til at blive godt kåret i DV.

MVH Trine

0
0
Svar på denne tråd

Kashaya
Forfatter: 
Dato:  10-04-2006 19:03

kender jeg, en rigtig fin hoppe. Jeg er meget spændt på at se din 2 års efter hende, Kate, hun kan kun være rigtig fin. Er det meningen hun skal løbe eller er det "kun" til ridning?

Pia

0
0
Svar på denne tråd

Hey hey
Forfatter: 
Dato:  10-04-2006 20:48

Heysa..

Den stald jeg rider i har en super lækker to års efter Itsbrahma.. en meget tidlig hest.. kan godt lige tage nogle billeder og sende dem til dig..

Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Hej Camilla
Forfatter: 
Dato:  11-04-2006 11:49

Det må du meget gerne. Hvilken hoppe er denne lækre plag efter?

De billeder og afkom jeg har set indtil nu har alle hans front og overlinie/bagpart, så det må jo siges, at tegne godt for varmblodsavlen med en så avlsikker hingst.

Tak.

Pia

0
0
Svar på denne tråd

Hej Pia
Forfatter: 
Dato:  11-04-2006 13:57

Lille Wilma er købt med henblik på galopløb og jeg regner med at hun skal starte som to års, da hun er skruet rigtigt godt sammen, men meget kan ske henover sommeren og begynder hun at vokse, er der også tid til det.

Men hun er bare rigtig lækker og super temp, så jeg glæder mig meget til at se, hvad hun ender med at blive. En stjerne selvføldig.

Hilsen Kate

0
0
Svar på denne tråd

Muligheden
Forfatter: 
Dato:  11-04-2006 19:01
foreligger, hvis man kigger på hans statistik over afkoms præstationer. Stort held og lykke med hende, jeg glæder mig til at se hende løbe.

Pia

0
0
Svar på denne tråd

Kat Malou (swe)
Forfatter: 
Dato:  14-04-2006 22:31

Tillykke med at Itsabrahma havde endnu en vinder i Århus i dag, Pia. Hans afkom kan bare det der med at løbe væddeløb

Ellen

Uden hov, ingen hest.

0
0
Svar på denne tråd

Tak Ellen
Forfatter: 
Dato:  15-04-2006 20:39
jeg havde ikke nået at få resultatet, men super flot af Kat Dior og Lea Olsen. Planen er nu at jeg vil lave en nyhedsside for afkoms resultater på min hjemmeside, der er jo også et par flotte sejre i Sverige, som du har gjort mig opmærksom på, både af Sotar Murre og Itsanugget.

Pia

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider