Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Hvis nu...
Forfatter: 
Dato:  05-03-2006 19:05

Tænker I nogensinde på, hvad der skal ske med jeres hest/heste, hvis der skulle ske noget med jer???

Jeg har tit tænkt på, at jeg burde finde en/nogle "gudmødre" til mine bæster.

Tænk nu hvis uheldet var ude, og både mig og Tonni pludseligt var væk.

Hva´ søren skulle der så blive af de fantastiske 5 (forhåbentlig snart 6 )?

Ingen af vores forældre har forstand på heste overhovedet, så guderne må da vide, hvor de kunne havne, hvis det var dem der skulle afsætte basserne...

Det jeg mener er, at det ville da være betryggende at vide, at det var kyndige og samvittighedsfulde (ikke at vores forældre ikke er samvittighedsfulde - de har bare ikke en klap hesteforstand) personer, som skulle overtage eller sørge for nye gode hjem til kræene.

Er jeg underlig???

Pia

0
0
Svar på denne tråd

Glory...
Forfatter: 
Dato:  05-03-2006 19:17

De tanker har vi skam også gjort os, dog er vi så heldige at vi har en datter med fortid i travsporten, som nok skal sørge for, at vores dejligheder bliver ved med at have det som blommen i et æg.

Eller hvis de ikke er egnet til videre salg, vil hun sørge for at de kommer til Christiansfeld.

I øvrigt er vi så godt forsikret, at hvis der skulle ske os noget, er der penge nok, til at hestene kan blive passet videre mange år frem i tiden.

Selvfølgelig er du ikke underlig, vil sige at det var unormalt, hvis man ikke gjorde sig de tanker, idet det jo viser at man er sit ansvar bevidst.

Hilsen

Yankee

Er du til fart og fest
så er travere bedst.
0
0
Svar på denne tråd

Ja, det kunne være...
Forfatter: 
Dato:  05-03-2006 20:12

Vi skulle overveje, at få et to-benet afkom...for at sikre krikkernes trygge fremtid

Ej, det er nok ikke den rigtige løsning...

Forøvrigt går der jo også en del år, før sådan en tingest, er klar til at varetage den opgave

(Nu er det her jo HN, så jeg understreger på det kraftigste, at det jeg lige har skrevet, er skrevet i en dybt ironisk tone - altså det er pjat, fis og ballade )

Pia

Nu med hjemmeside

Smid gerne en lille hilsen i gæstebogen

0
0
Svar på denne tråd

Hvis det
Forfatter: 
Dato:  05-03-2006 20:40
værste skulle ske, er begge mine døtre og begge mine søstre hestepiger, så jeg er sikker på, at hestene nok skulle komme et godt sted hen. Desuden er min mands bror også hestemand. Så jeg er tryg ved det.

Ellen

Uden hov, ingen hest.

0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  06-03-2006 12:00

Pia, griner - det er ikke mere end et par uger siden at jeg vågnede op og havde drømt jeg var væk, og Evangelista var kommet til en ond hestehandler :/

Så jeg har en aftale med hende jeg står hos om, hvis uheldet skulle være ude, skal han blive der og nyde sin alderdom.

Heldigvis er han hele staldens hyggeputte bæst, så jeg ved han får det godt.

Og jegs over bedre.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider