Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

nogen der kan hjælpe?
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 13:32

Ja jeg skriver pga jeg godt kunne tænke mig og vide lidt mere omkring min hest.

Han er en sort/brun traver på 170stg, han lyder navnet Markos.Og skulle eftersigne være 8år.

Jeg har købt ham fra hjørring.

Jeg kan ikke se hans frysmærke, da det er utydligt.

Jeg ved godt at det ikke er meget info jeg har. Men håbet på at der måske er et klogt menneske der lige ved hvordan man finder ud af det.

Jeg skriver osse på vejene af min veninde.

som har en traver der rigtig hedder Hampen men bliver kaldt freddy. han er brun og skulle blive 6 år her i maj. Han har kun en lille hvid stribe der hvor frysmærket skulle side,han er ca 155 stg

0
0
Svar på denne tråd

Traver
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 19:34

Hej hej..

Jeg har været ved at kigge i stambogen, og i følge den er der ikke indregistreret nogle heste ved de navne du skriver..

Er i helt sikre på de ikke hedder noget andet?

Mvh Anette

0
0
Svar på denne tråd

Hampen = Hampden?
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 13:50

Der findes en Hampden Lark. Lysbrun med lille stjerne, hvid kronrand op bagtil højre bag... kan det være ham? men han er født 28. marts 00. Faderen hedder Somatic(us) og moderen er Almathea Lark. Har aldrig startet og er ikke blevet frysemærket...

Har været ejet af en mand i Ishøj.

Vedr. Markos må vi nok have flere oplysninger.

Venlig hilsen

Kindly

0
0
Svar på denne tråd

frysemærket
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 20:52
prøv at tage en trimmer og fjern håret ved frysemærket så er jeg næsten 100% sikker på du kan se nummeret.

Heste vrinsk herfra *SS* pia
0
0
Svar på denne tråd

nyt info
Forfatter: 
Dato:  07-03-2006 14:22

Jeg glemmer desværre hele tiden og tag en klipper med ned, så jeg kan trimme ham,ved frysmærket.

men men har lige snakket med hans gamle ejer og hun fortalte at han har gået løb i sverige og på en bane her hjemme. Han skulle havde vundet nogen penge.

Han skulle havde stoppet for ca mellem 4-6 år side. vides ikke helt.

lige lidt kende tegn. han er mørkebrun med en hvid kronrand op bagtil højre bag. håber det hjælper lidt. Skal nok huske den klipper når jeg skal ned til ham i morgen.

0
0
Svar på denne tråd

Sååå
Forfatter: 
Dato:  08-03-2006 11:03

har jeg fået trimmet frysmærket. nummeret der står er 857595.

så håber nu at der er nogen der kan hjælpe mig, med at finde oplysninger omkring min hest.

på forhånd tak

0
0
Svar på denne tråd

ring til DTC
Forfatter: 
Dato:  08-03-2006 11:27

hejsa hampen skal i bare ringe til dansk trav centraforbund for at finde oplysninger om. det lyder som det er en dansker menlig men den anden er højestsansynlig svensker men prøv alligevel at spørge til den der også, det kan være de kan hjælpe...

Ingen er som min hyp "Nugget". "Nugget" betyder "GULDKLUMP", og det er lige hvad han er.
0
0
Svar på denne tråd

Så er det nok ham her
Forfatter: 
Dato:  08-03-2006 11:49

Jeg tror ikke det sidste er et 5-tal, men derimod et S (for Sverige) - frysemærket er altså 85759S.

Så er hans svenske registreringsnummer 98-5759, og så hedder han rigtigt Old Farmer.

Du finder oplysninger om ham her:

www.atg.se/HastDetaljS...kel=428561

Det passer også med alderen - han er født i 1998.

Hilsen

Annelise

0
0
Svar på denne tråd

mange tak
Forfatter: 
Dato:  09-03-2006 14:00

for jeres hjælp, nu blev jeg det klogere

ville høre jer om det er en god stamtavle markos/old farmer har?

og hvordan er hans løbs tider, hehe er det noget jeg kan prale af. ??? for sjov

Er det nogen steder man kan gå ind og se hvorfor at han stoppet med at løbe. Jeg tænker mere på om der har være noget med hans ben osv... og hvad ville det koste at få hans papir, bare mere så jeg får ham i mit navn.

Vh lene

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider