Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

tilkørsel
Forfatter: 
Dato:  05-05-2005 16:34
jeg mangler en til at køre min hest til, det er meget svært at finde, har kontaktet Henrik Høper men han har først plads til september er der virkelig ikke andre her i jylland? :{-( hvis nogen kender nogen, gerne på djursland eller i midtjylland bliver jeg meget glad :-D
.'.' \ /'.'.'.'
.'.'(o -)'.'.'.'
oo0--(_)--0oo---
Med venlig Hilsen
Tina
0
0
Svar på denne tråd

tilkørsel
Forfatter: 
Dato:  05-05-2005 20:39
Hej

Prøv Lars Dau, han er DM i 2 sp. pony. Han bor godt nok i Revsø ved Sommersted, men han meget dygtig.

mvh
Anette
Shetlændere er bare de bedste
0
0
Svar på denne tråd

kørsel
Forfatter: 
Dato:  06-05-2005 17:54
tak selv om det er langt væk er det ok at prøve
0
0
Svar på denne tråd

Du kan også prøve at kontakte...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 09:32
... Jens Høgh på Birken. Jeg er ikke sikker på, at han har tid før Henrik, men det er da et forsøg værd.

Han kan træffes på 40 27 44 40 - bedst om formiddagen eller mellem 21.30 og 22.00.

Hilsen Sif

0
0
Svar på denne tråd

hjælp til tilkørsel
Forfatter: 
Dato:  17-05-2005 17:09
hej. mit navn er ann og jeg bor i kejlstrup. jeg har kørt i 14 år med mange forskellige slags heste. har selv nordsvenske skovheste. du må gerne kontakte mig hvis du ønsker min hjælp. mit tlf er 20826823 eller 87 949510
0
0
Svar på denne tråd

tilkørsel
Forfatter: 
Dato:  17-05-2005 17:32
ps. Kejlstrup ved Møllerup gods
0
0
Svar på denne tråd

Nordsvenske heste
Forfatter: 
Dato:  19-05-2005 13:03
Hej
Har også nordsvenske bruksheste, har du set foreningens hjemmeside www.nordsvensk.dk
Vh Lotte
0
0
Svar på denne tråd

tilkørsel
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 11:38
Hej Lotte.Nej jeg har ikke set den men det vil jeg da gøre men jeg har lidt travlt for tiden så det bliver ikke så meget tid til at være ved computer men jeg vil da se det når jeg lige får en stund. Bor du i Dk. Måske vi kan skrive lidt sammen for jeg har kun haft dem i 3 år og jeg er meget interesseret i at høre on den race m.m . Jeg har 2 hopper og en hoppeplag fra juni sidste år. Mvh Ann
0
0
Svar på denne tråd

tilkørsel
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 11:40
Hej Lotte.Nej jeg har ikke set den men det vil jeg da gøre men jeg har lidt travlt for tiden så det bliver ikke så meget tid til at være ved computer men jeg vil da se det når jeg lige får en stund. Bor du i Dk. Måske vi kan skrive lidt sammen for jeg har kun haft dem i 3 år og jeg er meget interesseret i at høre on den race m.m . Jeg har 2 hopper og en hoppeplag fra juni sidste år. Mvh Ann
0
0
Svar på denne tråd

Undskyld ...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2005 10:29
Ja undskyld jeg blander mig, men jeg synes at det er nogle dejlige heste, disse skovheste.
Til dig perle pigen kan jeg se at du ikke er den eneste der har denne opfatelse, der er en der går under navnet Lorina er har 2 stk hun har hentet i sverige.
0
0
Svar på denne tråd

jeg glemte
Forfatter: 
Dato:  10-06-2005 10:30
Jeg glemte at spørge om hvor meget det koster hvis man har en man kunne tænke sig at få kørt til??
0
0
Svar på denne tråd

tilkørsel
Forfatter: 
Dato:  12-06-2005 21:08
hej mcguire. Det er dejligt at høre at der er flere der har disse dejlige heste men jeg synes det er kedeligt at alle bor i den forkerte del af landet.griner. Jeg vil gerne meldes ind i en forening eller lign. men synes ikke jeg kan finde nogen der passer til det som jeg vil nemlig hyggekørsel og helst her på djursland for det er temmelig dyrt hvis man skal leje transport til både vogn og heste.det er også lidt svært at regne ud m tilkørsel for der kommer både opstalding,hjælper,udstyr og arbejde og hvis man ikke selv er med til hele processen kan det blive en dyr affære.
0
0
Svar på denne tråd

Perlepigen...
Forfatter: 
Dato:  13-06-2005 08:35
Har du overvejet at melde dig ind i ØKS - Østjysk Køre Selskab? Der er plads til alle slags kuske.

Hilsen Sif

0
0
Svar på denne tråd

tilkørsel
Forfatter: 
Dato:  13-06-2005 20:48
Hej Sif. Ja det har jeg tænkt på men der er stadig for lidt familie arrangementer og det er slet ikke i nærheden af djursland så det er alt for dyrt at transportere vogn og heste. Jeg har levet af at køre alle vide vegne men så får jeg som regel udgifterne dækket så virker lidt dumt at bruge alt for mange penge på at køre 100km eller mere for at køre hestevogn men det er selvfølgelig hyggeligt at snakke med andre med samme interesse og udveksle erfaringer. å det jeg håbede på var at der var nogle arrangementer på syddjursland så man kunne køre dertil uden at der var vildt langt.Det skulle da være mærkeligt om der ikke skulle være andre her som havde den samme ide.Måske nogle der læste dette.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider