Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

 Er alle gået i vinterhi...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2006 06:42

Hejsa alle sammen,,, jeg syntes ikke rigtig at der sker så meget herinde mere. er alle gået i vinterhi...

Anita.

0
0
Svar på denne tråd
 
 nej nej...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2006 10:26
jeg er her hver dag synes også der er lidt dødt i tiden,og tillykke med din stjerne hot.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vinter hi..
Forfatter: 
Dato:  09-02-2006 11:17

Hej hej..

Jeg er også inde og kigge hver dag. Men du har ret, der er lidt dødt her i tiden

Syntes Pinpac gik et godt løb igår. Vi håber hun er helt på toppen til mandag


Knus Anette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mest trav
Forfatter: 
Dato:  09-02-2006 12:59

Jeg er enig om her er dødt, men der bliver mest skrevet om trav og da jeg er galopmennesker kan jeg ikke rigtig være med i debatterne :-) Men man får jo helt lyst til at skifte til travheste


Michelle

0
0
Svar på denne tråd
 
 næææh
Forfatter: 
Dato:  09-02-2006 13:36

hva ska vi snakke om??


Rikke

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zzzz...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2006 18:57

Shhh...her soves vintersøvn!


Nej, her er godt nok lidt stille!

Men hvis vi skal have gang i en hyggesnak, så lad mig da kaste et emne på bordet (det har sikkert været oppe før, men hva' pokker...):

Hvis du have "en milliard million", og ALT var til salg, hvilken væddeløbshest ville du så købe? Både travere og "galoppere" er velkomne i tråden.

Og ikke snyde - det må ikke være en, du ejer i forvejen!


Jeg er lidt småforelsket i ham her:



Svenske Andaloux (e. Sugarcane Hanover - Tibunora).

Han er en rigtig charmetrold, men har vist desværre lidt skrøbelige ben.


Og så er der ham her:



Gigant Neo (e. Super Arnie - Clorita Lobell) - også fra "hinsidans".

Jeg har planer om, at han skal være far til Ferritas første barn - jeg har dog ikke indviet nogen af dem i idéen endnu...


Så - nu er det jeres tur!

Må vi så se ønskedyrene!


Hilsen

Annelise




0
0
Svar på denne tråd
 
 Scarlet Kniiight...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2006 20:26

Jeg har ALTID elsket yndlingen Scarlet Knight. For det første er han den komplette hest rent eksteriør mæssigt og så kan jeg enormt godt lide hans personlighed. Fantastisk når han står og bliver klappet i hovedet af publikum.


Det ville nok også kræve en milliard - million at få ham!!

Men bare en lille føllebasse ville heller ikke være af vejen..






Knus Lykke

0
0
Svar på denne tråd
 
 uhhh ja
Forfatter: 
Dato:  09-02-2006 22:39

ja scarlet knight, han er for lækker, alle heste har sin personlighed, men hans er jo enorm...

men hvis jeg skulle være lidt mere realistisk ville jeg rejse til sverige og hente "min" gamle charme trold FIRST WEE... ham savner jeg rigtig meget

Anita.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja vi er gået lidt i vinterhi!!!
Forfatter: 
Dato:  11-02-2006 13:57

Ja, vi Bornholmere er gået i vinterhi, for vi kører jo ikke trav om vinteren, det er sgu meget dejligt, men kan mærker at det begynder at krible lidt i kroppen for at komme igang igen (vi starter igen i slutningen af marts). Men i år bliver det uden min gamle dreng Amos, han går og hygger sig. Så det bliver ikke helt det samme, for så go hest hænger ikke på træerne. Vi har dog fået Crown Maker i stalden, men skipper tror ikke at han bliver så god som Amos, men vi får se!!! smuk er han ihvertfald. For en million milliard ville jeg købe alle mine gamle passe travheste som er spredt rundt omkring i europa (hvis de lever). Tænker ofte på dem, man har jo brugt meget tid på dem engang..Devona Byvang, Verona Byvang, Rasheed NF, Cindy Parc, Genevieve.

Også så ville jeg nok investere i Viking Kronos, lækkkere hest skal man lede langt efter, og så ville min fremtid også være sikret, hi hi.

0
0
Svar på denne tråd
 
 En milliard million
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 10:12

Jeg ville bygge et ridehus for det her vejr er da ikke til andet end at gå i vinterhi. Så ville jeg køre ned til Berner Olsen og købe den åring jeg har kig på. Sende mine hopper til bedækning ude af landet og ansætte en altmuligmand til alt udearbejdet på gården :-)


Det er nu dejligt at drømme...


Michelle

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider