Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

kører forening, horsens
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 13:23

hej

håber en venlig sjæl kan hjælpe. jeg er int i at finde en klub med andre som er int i kørsel. jeg bor mellem brædstrup og horsens. nogle der kender en go klub. ??

har en pony på 120 som er tilkørt men mangler vogn.

Så det kunne være rart med lidt gode råd og nogle at snakke hest og kørsel med. Jeg har købt et føl sidste år som jeg skal bruge til kørsel når han er gammel nok.

i må gerne svarer privat.

Mona

Bedækning ved angloaraber. foto på præstation.

0
0
Svar på denne tråd

Køreforening
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 13:47

Kig ind på www.ekvipage.dk under køreselskaber og find ØKS, det er dette område du hører til. Ring til formanden Poul Vetterling, hov kan se, de ikke har fået rettet det, nå skidt du kan prøve at ringe til den gamle formand Svend Jakobsen, han vil kunne hjælpe dig.

Anette

Shetlændere er bare de bedste
0
0
Svar på denne tråd

Eller du kunne...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 22:53

...Tage fat i mig! Jeg har fået æren af at være medlemsansvarlig for ØKS. Skriv en mail eller en besked hvis du vil vide mere. Men jeg kan da afsløre at vi i år holder åbent stævne i Horsens, så noget rører sig bestemt i dit lokalområde.

Og nu jeg er i gang kunne jeg se om jeg kunne lokke en ændring igennem på ekvipage.dk, så den afspejler virkeligheden...

Signe

www.vindskovgaard.dk

NYT: Kursus i rytterpsykologi ved Heidi Møller. Se her.
0
0
Svar på denne tråd

Lidt længere væk, men
Forfatter: 
Dato:  06-02-2006 10:11

Jeg kender ikke meget til det tidligere omtalte Østjyske køreselskab (jeg kan desværre ikke finde deres program på nettet), så måske gælder følgende også for dem, men hvis ikke:

Jeg har netop meldt mig ind i Midtjysk køreselskab. De har en del for unge/juniorer (defineret som alle os, der ikke er gamle mænd med høj hat). Bla. har de grundlæggende træning - både teori og praksis.

Det kunne måske have interesse for dig også - man kan saktens være medlem af begge selvsaber samtidig.

Hilsen Sanne

0
0
Svar på denne tråd

Kørsel...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2006 13:49

Hvis du vil køre for det, laver vi i samarbejde med LOF Vejen kørekursus fra 1. marts... Det bliver afholdt i Gesten på vort kørecenter.

Anette

Shetlændere er bare de bedste
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider