Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

hej (frysemærke)
Forfatter: 
Dato:  02-01-2006 17:49

hejsa

min veninne har fået en travhest (der hvor jeg arbejder) gratis hun kunne godt tænke sig at se stamtavlen og hvor meget den havde vundet (hvis den har startet?)

hun fik den da den døjede med nyreslag når den løb hurtig og var nervøs...

den enste vi ved er den hedder place (er ikke sikker på det er helt rigtig stavet?)

dens frysemærke er : 020375

jeg mener den skulle være svensk (også da der ikke står dk på den)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan ikke
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 01:02

finde nogen svensk hest med det frysemærke eller navn. Jeg har så søgt på "Blaze" og så kommer der en vallak frem fra 1994, der er brun. Og dansk.

Mon det er den? Prøv at tjekke navnet der, hvor den kommer fra. Så kan jeg nok hjælpe dig.

Ellen

Uden hov, ingen hest.

0
0
Svar på denne tråd

det er...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 01:36
dek nok ikke da det er en hoppe
0
0
Svar på denne tråd

Frysemærke
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 13:55

Hej Jeanne.

Jeg tror i læser frysemærket forkert. Det sidste femtal er nok et S for så er hesten nemlig Place Vendome(s).Født d. 30. april 2000, sort hoppe med stjerne. Svensk og efter Ride The Night(sf) og Winning Touch v. Snack Bar(us). Hun har startet 24 gange og tjent 26.572 sv.kr. Det ser ud som om hun har været i træning hos Knud Mønster i Skive i sommers. Hun har fået flere 3. pladser og også vundet en enkelt gang. Rekorden er 18,1am.

Venlig hilsen

Kindly

0
0
Svar på denne tråd

Place Vendome
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 17:57

Det lyder meget sandsynligt, at det er et S i stedet for et 5-tal, der er sidst i frysemærket, som Kindly skriver.

Men iflg. ATG's hjemmeside skulle Place Vendomes frysemærke være 03027S.

Frysemærke 02037S tilhører en vallak ved navn Golden Leader - og det er jo en hoppe vi leder efter.

Jeanne, har du skrevet frysemærket i den rigtige rækkefølge i dit første indlæg?

For det lyder meget sandsynligt, at det er Place Vendome, som Kindly er kommet frem til, der er din venindes hest.

Hilsen

Annelise

0
0
Svar på denne tråd

Jeanne
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 18:20
Hvem er din veninde?
0
0
Svar på denne tråd

Honey Lady
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 20:30

Hej Annelise

Det havde jeg ikke engang opdaget: at de sikkert osse har byttet om på 2 og 3 tallet. Det kan osse være svært at læse tallene nogen gange. Jeg tror stadig det er Place Vendome men hvad siger du Jeanne, er det en sort hoppe med stjerne?

Hilsen Kindly

0
0
Svar på denne tråd

Kan i også hjælpe mig?
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 21:05

Jeg har nemlig også en tidligere travhest, og jeg kan ikke rigtig finde ud af om hun har gået løb, osv.

Og jeg ved ikke selv hvor jeg kan finde noget om hende henne.

Mvh Christina

0
0
Svar på denne tråd

Place Vendome
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 00:53
er en sort hoppe med stjerne. Du kan gå ind på www.atg.se/SokHastDeta...kel=490613 og skrive navnet.

Ellen

Uden hov, ingen hest.

0
0
Svar på denne tråd

tusinde tak
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 07:31

jah det er en sort hoppe med en stjerne på 5 år.

det var ikke mig der har aflæst frysemærket det var place`s ejer anna...

sorry kunne ikke svære har vært i svjerie og starte to vi vandt alle løbene (okay der var kun to men alivel) men i`m simonis molar og en tysker jeg ikke kan stave til hvad hedder men noget i stil med tof of glovary

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 09:55

Hej..

Jeanne...kunne regne ud at du arbejder ved Bo W. så er det sikkert denne Place... i har snakket om, ved Bo har haft den i træning/opstaldet for Peter Jensen, ved også at Peter har fået ny hest..Alderen kan også passe..

Mvh Helle

0
0
Svar på denne tråd

calmon
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 12:53

ja det passer peter jensen har "ejet den" det var dog ikke kun hans hest de var flere om den...

og han har fået en ny ja sammen med bo en tysker ved navn toft of govary (staves) den var den der vandt igår i svjerie...

0
0
Svar på denne tråd

Hej igen
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 13:03

Tillykke til Bo og de andre..

Kender godt place... fra banen, har altid syntes det var en meget smuk hest, den minder mig sådan om min afdøde hoppe.

Mvh Helle

0
0
Svar på denne tråd

Hej igen
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 13:06

Tillykke til Bo og de andre..

Kender godt place... fra banen, har altid syntes det var en meget smuk hest, den minder mig sådan om min afdøde hoppe.

Mvh Helle

0
0
Svar på denne tråd

calmon...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 18:05

tak den tysker var nu ikke så god igår der var ikke så mange kræfter i den som sidst, men i`m simonis molar var god...

jah hun er pæn men MEGET spinkel må man sige hun ser dog meget pæner ud nu da hun har fået mere sul på kroppen...

men ikke tyk det ville ikke klæde hende...

jeg syntes også hun er SMUK ! hun skinner altid sådan i pelsen hendes nye ejer er min veninne der hedder anna og hun er glad for hende og kommer måske på et tidspunkt til at starte spring stævner på hende da hun viser talent for det... (vi får se)

0
0
Svar på denne tråd

Held og lykke
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 19:01

Held og lykke...

Dejligt når de "gamle" traver får nyt liv.

Mvh Helle

0
0
Svar på denne tråd

mange tak..
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 20:17
for alle svar det var bare dejligt i er så søde at gide hjælpe andre med sådan noget
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider