Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

hvor jeg lærer det?/ køb af ponier
Forfatter: 
Dato:  15-02-2013 10:20

Hej Hej :)

Det er første gang jeg opretter indlæg i dette fora, og jeg er lidt på bar bund, så bær over med de dumme spørgsmål

sagen er den at jeg har reddet i mange år, men har nu fået en diagnose der gør jeg ikke kan ride længere, jeg vil ikke slippe hesteverdnen helt og har altid haft en godt øje til kører ponier.

nu er mit "problem" så, jeg aner ikke hvor jeg kan lærer at kører henne? kan man få en underviser ud, her tænker jeg ligesom man får dressur, spring eller what ever undervisning :), eller melder man sig ind i forening og lærer det den vej?

og nu til næste ting, jeg har et rigtig godt øje til shetlænderen, og ville gerne have min egen lille 2 spands. men hvor finder jeg godt kørte shetlændere? og hvad skal jeg kigge særligt efter? (jeg er godt klar over det kræver mere end en guide på nettet ) men bare lige det overordnet.

hvad med vogn, seletøj osv. kan må få en proffesionel til at hjælpe med det? jeg vil jo gerne have det passer hypperne . jeg tænker en sulky? er den nem at kører med? og kan den anbefales?

sidst men ikke mindst, hvor kører man "bedst" altså er det i skoven? på vej eller et helt 3 sted?

jeg vil ikke være den store konkurrence kører, jeg vil egentlig bare gerne hygge og kører nogle dejlige ture :)

som i kan hører er jeg helt ny i det her, og håber i vil komme med jeres besyv :)

Mangler du en proffesionel hjemmeside til dit firma?

så kig forbi http://xtnd.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider