Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

kørestævne... hvor??
Forfatter: 
Dato:  19-11-2005 16:51

heii alle sammen...

Vil så gerne til et kørestævne... men ved ikk hvor der er mulighed for at starte køre stævne med min shetlands pony... jeg bor i ballerup lidt uden for københavn, og det må gerne være rimelig længde fra hvor jeg bor...

så hvis der er nogen af jer der ved hvor der er mulighed for at starte kørestævne, så må i gerne skrive..

knuzz Christina

Shetlænder er bedst...

0
0
Svar på denne tråd

Køre stævne.
Forfatter: 
Dato:  19-11-2005 18:55

Hej kristina. Jeg ved hvor du kan begynde et begynder kørestævne.

Du kan deltage i noget begynder stævne ved Give men det kan godt være det kun er for unge og børn. Men her er et tlf. på hende ´du skal snakke med: tlf. +4575736616

Dem kan du ringe til og finde ud af nærmere. Jeg skal selv deltage ved det stævne i give med mine to shetlands ponyer.

Shetlændere et bedst og haflinger styrer.!

0
0
Svar på denne tråd

kørestævner
Forfatter: 
Dato:  19-11-2005 22:33

Hej

Prøv at gå ind på www.ekvipage.dk under selskaber, der er link til andre. Jeg ved at der er mange køreselskaber på sjælland, som holder indendørs stævner her i vinter. Prøv ellers at tale med Jette www.shetland.dk, hun avler shetlændere, og kan garanteret hjælpe dig.

Vi har i jylland et kørestævne i Revsø for shetlændere, det kan Jette og fortælle dig noget om.

Held og lykke

Anette

Shetlændere er bare de bedste
0
0
Svar på denne tråd

Igen...
Forfatter: 
Dato:  19-11-2005 22:35

Så lige dine billeder på præ. du skal have stængerne længere op når du kører, ellers vi de når du drejer gå ind i ponyens ben.

Anette

Shetlændere er bare de bedste
0
0
Svar på denne tråd

svar...
Forfatter: 
Dato:  20-11-2005 10:35

tak for hjælpen..

til anette, vi har fået stængerne længere op...

0
0
Svar på denne tråd

flot pony du har
Forfatter: 
Dato:  20-11-2005 10:53
Det er en flot lille shetlands pony du har. jeg har en der ligner en del!
0
0
Svar på denne tråd

Ullerup eller Slangerup
Forfatter: 
Dato:  22-11-2005 00:20

Hejsa.

De to køreforeninger der ligger tættest på dig er Ullerup og Slangerup. Ellers er der også Midtsjælland og Bromme.

Prøv at kigge lidt på de forskellige foreninger. Til januar er der et indendørs stævne i Fakse og til februar et i Vig. Sidst der var indendørs stævne (i lørdags i Slangerup) var vi rigtig mange shetlænder-spand. Og vi kommer nok også en del til de to andre.

Hilsner

Anna og de små sorte. :-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider