Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

landstævne horsens
Forfatter: 
Dato:  10-09-2011 22:05

var både i går og i dag oppe og se landstævne, dressur i går og maraton idag, simpelthen fantastisk at se og så dygtige kuskene er, og der var simpelthen i alle alle fra en ganske ung knægt til ja godt op i alderen... skulle selv have startet top cup deroppe i morgen men desværre har jeg en hest med 3sko.. så rigtig øv bøv

men vil nu alligevel afsted og se i morgen

syntes man lærer en hel masse ved at stå og kigge så kan da helt bestemt anbefales alle

super dag til jer alle

0
0
Svar på denne tråd

Landsstævne Dorthealyst
Forfatter: 
Dato:  11-09-2011 16:19

Hej :)

er helt enig med dig at man lære rigtigt meget ved at stå og kigge, og hvor er det dog lækkert at se sådan en sammenhold der er mellem alle kuskene :)

jeg var til landsstævne på Dorthealyst og kigge Lørdag.

venter selv på min egen fjolledreng er klar til at tage ud og starte stævner :) .

Melissa

0
0
Svar på denne tråd

Landsstævne
Forfatter: 
Dato:  11-09-2011 23:00

Kiggede osse forbi lørdag, dog mest for at se marathon. Det blev osse til lidt billeder:

Resten af billederne kan ses her:

picasaweb.google.com/ 104430622680075443975/ 20110911LandsstVneKS?a...gCI6anPaNs- jFqgE&feat=directlink

Det var lidt ærgerligt at forhindringerne lå så langt fra hinanden. Der er sikkert kuske der er glade for det, men det er ikke så publikumsvenligt.

Mvh Michelle

www.altomhund.dk

0
0
Svar på denne tråd

hej michelle
Forfatter: 
Dato:  11-09-2011 23:25

vil lige sige at det første billed er af svend som kommer fra "min klub"

tror næsten også det er taget hvor jeg stod ved forhindring

vedrørende at de ligger langt fra hinanden så er det jo af hensyn til ruten og hestene, da hestene jo lige skal have pusten igen inden næste forhindring deraf forklaringen :-)

og man kan jo vælge at stille sig ved første forhindring se nogle stykker gå videre til næste ovs, derved når man at se alle forhindringerne og en del forskelige heste :-)

0
0
Svar på denne tråd

Horsens
Forfatter: 
Dato:  12-09-2011 06:50

Rigtige gode billerder Michelle, synes du skal sende linket til ØKS, så alle har mulighed for at se dem :).

Anette

2007 var mit sidste år som shetlænderkusk,

nu skal jeg køre med NF og DSP

Shetlændere også for voksne

min hjemmeside staldhojbo.dk/

0
0
Svar på denne tråd

anette
Forfatter: 
Dato:  12-09-2011 08:03

rigtig rigtig god ide, og Michelle jeg har sendt linket til vores webmaster. det er simpelthen rigtig gode billeder

tak for det :-)

louise

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider