Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Vil gerne lære at køre for vogn
Forfatter: 
Dato:  04-09-2011 17:45

Hej Alle

Jeg er en ung pige på 25år, der altid har redet heste. Jeg har ikke egen hest lige pt. Men har haft før og ved hvad det indebærer at have egen hest.

Jeg ville gerne lære at køre med vogn og engang ud i fremtiden begynde at køre Marathon, men ønsker hjælp til hvor på sydsjælland man kan dette, om der er nogle klubber el. foreninger, hvor man ikke nødvendigvis bør have egen hest.

Jeg ønsker hjælp til alt det basale, hvilken type pony el. hest, hvilket seletøj er godt til hvad, hvordan skal dette sidde korrekt på hesten uden at hesten tager skade, samt lære fra bunden hvordan man kører med vognen.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Mvh. Thania

Alle dyr undtagen mennesker ved, at livets overordnede mening er, at man skal nyde det.

0
0
Svar på denne tråd

000000000
Forfatter: 
Dato:  06-09-2011 14:48

Hvor bor du ?

0
0
Svar på denne tråd

Næstved
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 08:29

Hejsa

Jeg bor i Næstved nu. Kan du da hjælpe mig, eller kender nogle der kan?..

Mvh. Thania

Alle dyr undtagen mennesker ved, at livets overordnede mening er, at man skal nyde det.

0
0
Svar på denne tråd

Hvis jeg var dig....
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 09:08

... så ville jeg dukke op i den nærmeste køreforening hver gang der sker noget, og ad den vej komme i snak med de lokale kuske.

Jeg ved ikke hvordan situationen er på Sjælland, men her i Jylland er det ofte meget svært at finde grooms (hvis de har interesse i køresporten, så kører de selv).

Hvis du kan blive groom eller hjælper hos en konkurrencekusk, så er det en rigtig god måde at komme ind i køresporten på. Alternativt så lærer man også en del som frivillig hjælper i foreningerne (f.eks. som forhindringsdommer på maratonruten, skriver for dressurdommerne osv.).

God fornøjelse med det :)

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider