Maggie May, det er fordi du søger på det forkerte registreringsnummer, at du får den gamle hoppe frem.
Men systemet er også lidt "tricky", så man skal kende det, for at finde den rigtige hest. 
Det er nemlig fuldstændig korrekt, at hvis man søger på registreringsnummeret 010616, så kommer Luna L frem.
MEN: fra og med H-årgangen i år 2000 gik man over til at give hestene et registreringsnummer, der begynder med 0, og så et bogstav, fulgt af registreringsnummeret - sandsynligvis netop fordi man ikke kan genbruge allerede brugte registreringsnumre.
H'erne (født 2000) havde således registreringsnummer 0AXXXX, I/J'erne (født 2001) havde 0BXXXX, K'erne (født 2002) havde 0CXXXX o.s.v.
Det registreringsnummer, du skal lede efter jf. frysenummeret, vil derfor være 0B0616.
1-tallet efter "DK" viser nemlig, at hesten er født i 2001, og 0616 er registreringsnummeret.
Dette registreringsnummer tilhører en hest ved navn Julius Park - men jeg tvivler på, at det er den rigtige hest.
Julius Park er nemlig brun, og ikke sort, og han har godt nok en blis, men den er registreret som kort - helt præcist lyder hans aftegn:
Hoved: trekantet stjerne, hvide hår på næseryg, kort blis
Højre for: ingen aftegn
Højre bag: sok op udv.
Venstre for: høj sok
Venstre bag: ureglm. sok
Frysemærkningsnummer: 10616
Desuden mener jeg ret sikkert, at Julius Park stadig befinder sig på Sjælland - men jeg kan selvfølgelig tage fejl. 
Kan frysemærket evt. i stedet være DK10414?
Så er det nemlig en hest, der hedder Ikaros Herve.
Den er sortbrun, med stjerneblis og kødfarvet snip til højre næsebor. Den har ingen andre aftegn.
Ellers vil jeg anbefale, ligesom Maggie May, at I barberer hårene væk omkring frysemærket - det gør det tit noget lettere at læse. 
Hilsen
Annelise