Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Et sted at begynde?
Forfatter: 
Dato:  25-02-2011 19:42

Vi overvejer at begynde med pony-sulky og måske konkurrence-men hvor begynder man og hvor dyrt er det med kørsel på "jævnt" plan? Har før kørt med heste/ponyer.

mvh merete

En god dag kommer aldrig skidt tilbage :O)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror ...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2011 12:27

... faktisk ikke at man som voksen kan køre ponytrav - men du kan nok få mere at vide her: www.lfpt.dk

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

Pony sulky
Forfatter: 
Dato:  27-02-2011 00:12

Det behøver da ikke være ponytrav bare fordi man kører med sulky. Vi ser da en del ponyer med sulky i Top Cup.

Som med al anden hestesport er det så dyrt, som man selv ønsker at gøre det til. Kan du nøjes med at køre ture derhjemme koster det vogn og sele. Kører du mange ture skal du nok regne med at pony også skal have sko på. Vil du længere væk hjemmefra ( stævner + div. kørearrangementer ), så skal du lægge en hestetrailer oveni ( enten en hvor der også er plads til vognen eller med en bil hvor vognen kan stå på ladet ). Osv...

Hvor begynder man?... Prøv at kontakte de nærmeste køreforeninger. Der er somregel hjælp at hente i form af gode råd, små kurser/temadage, fælles træning og fælles køreture... osv.

Carina

Malmosegård

www.mrmagoo.dk

0
0
Svar på denne tråd

ponytrav på fyn anbefales :)
Forfatter: 
Dato:  05-03-2011 12:18

kig på fptg.dk

facebook gruppe: Fyens Ponytrav og Galopklub

skriv besked til mig hvis du vil ha mit eller formandens nummer.

MVH. Emma

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider