|
|
| Stævne i weekenden |
|
|
Nogen der skal til Hammelev til indendørsstævne ?
2007 var mit sidste år som shetlænderkusk, nu skal jeg køre med NF og DSP
Shetlændere også for voksne
min hjemmeside staldhojbo.dk/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Stævne |
|
|
Nej, det er for langt væk  Er der mange startende? Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stævne |
|
|
Hejsa Der er 16, så der er jo ikke det vilde. Træls at I ikke kommer. Kommer i til Horsens den 27 ? Anette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næh..... |
|
|
.... det gør vi ikke. Det var faktisk meningen, men der kom noget andet i vejen. Hilsen Sif
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har lige kigget på.... |
|
|
... resultaterne fra stævnet i går - tillykke Anette  Hilsen Sif
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stævne.. |
|
|
Vi var i Hammelev med min Holstener. Kan det passe du (Irming) kører en skimlet pony? I så fald har jeg lidt billeder af jer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stævne |
|
|
Michelle Ja ponyerne er skimlede, men kører nu med 2. Vil da meget gerne se billederne. Annette Tusind tak skal du have, hvor har du set dem ? Anette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Resultater |
|
|
Hej Anette Vi fandt dem på SKS' hjemmeside i går - men de er der ikke i dag? Den hjemmeside er altså lidt mystisk, synes jeg. Hilsen Sif
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder |
|
|
Så har det ikke været dig jeg har fanget -nåede desværre ikke 2-spandene. Men om ikke andet, så er der måske andre herinde jeg har nået at fange  Er ikke nået hele vejen igennem bunken af billeder, men kan da lige poste lidt af dem:       
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke dejlige billeder |
|
|
Kusken på øverste billede er Niels Schelde Petersen, nr. 2 er Henrik Høper, nr. 3 kan jeg ikke huske navnet på, nr. 4/5 kunne godt ligne Isla - kører hun selv? Ellers ved jeg ikke hvem det er. Det er Annelise Petersen, der kører med den skimlede pony på de sidste billeder  Hilsen Sif
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke helt rigtigt |
|
|
Nr. 1 er Gerhard Wiechert, nr. 3 er Ann ???, nr. 4/5 er Tamara, Henriks staldpige -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rigtigt.... |
|
|
.. nr. 3 er Ann Rysgaard - tak. Er det Gerhard på første billede? Jeg syntes så bestemt at det lignede Niels, der kan man bare se  Hilsen Sif
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Det er |
|
|
William Tamara Henrik Henrik Helle og Karen i nævnte rækkefølge Sif tror du ikke det er på TSK'es hjemmeside du så resultaterne der kom de nemlig hurtigt ind? på søndag er der 14 starter i Horsens, men ikke helt de samme som i Hammelev, så kig da forbi. Mia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stæve Hammelev |
|
|
Hej Jep det er Karen Timling TKS på sidste billede. Ponyen hun kører tilhører Niels Schelde Petersen. Niels vandt i øverigt 1-spand pony, med Birkilds Basilio og blev nr. 5 med Strandgårdens Surprise. Jeg var selv nede og se stævnet, da jeg kender både Niels og Karen, min egen hest står hos Niels. Mette
carpe diem - grib nuet Sov sødt Kingo 31.10.1991 - juli 2008 Sov sødt Cæsar 2003 - 2009 Sov Sødt Simone 29.4.2008 - 12.9.2010 Vi savner jer!! HF Student anno 2009 Barfodstrimmer bør forbydes!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|