Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Hjælp. hvem er min hest?
Forfatter: 
Dato:  27-10-2005 22:40
Hej Jeg har købt min hest for ca. 3 mdr. siden. jeg ved ingenting om den, hvem er den s mor og far.. hvad hedder den egentlig?? Alt det ville være rart at vide. Så tænkte at nogen herinde måske kender noget til hende. HUn er 8 år ca. og 160 høj. Er en mørkebrun traver, men sort man og hale og sorte sokker. Ingen aftegn. Jeg købte hende af en hestehandler som hedder henrik på vorbasse marked. Det eneste han vidste om hende var at der var trav i hende og at han havde fået hende igennem en kolega. Kan nogen hjælpe mig?? indsætter et billede også. Min email er IDC@ofir.dk. mvh Ida Due
0
0
Svar på denne tråd

Svært!
Forfatter: 
Dato:  27-10-2005 22:48
Dit billede kan jeg ikke se, der er kun et fint rødt kryds! :-P Er hun frysemærket på halsen? Det burde hun være hvis hun er ren traver og ca. 8 år. Du kan spore hende ved hjælp af frysemærket. Hun kan muligvis være chipmærket, det kan en dyrlæge tjekke for dig, han/hun kan også næsten fastslå alderen. Vh Annette
0
0
Svar på denne tråd

mon ikke..
Forfatter: 
Dato:  30-10-2005 20:51
altså hvis hun er frysemærket er der jo ingen tvivl, så er tøsen traver, sådan er det, og derfra kan hun spores, barber frysemærket ned, og se hvad der står ring til trav registret og de kan fortælle præcis hvor gammel hun er, hvad hun helt præcis hedder og mange andre ting... hvis ikke hun er frysemærket eller mærket på andre måder, må du nok bare se i øjnene at du ikke finder ud af noget om hende, hvad hun egentlig er for en, men hvis hun er traver, vil jeg tro hun er en amerikansk traver, det siger jeg ud fra hendes højde da amerikanere er ret små, men alligevel den hurtigste traver... jeg kan nemlig heller ikke se billedet af hende..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider