Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

 Praktik
Forfatter: 
Dato:  17-05-2010 15:00

Hej allesammen :)

Så er det tid til at finde et sted, jeg kan komme i praktik i 9.klasse. (næste år, uge 38)

Jeg har i lang tid elsket galopløb, men har ikke nogen speciel erfaring (udover at jeg selvfølge ved hvordan heste skal behandles, har været til nogle løb som tilskuer osv.).

Nogen af jer, der ved om det er muligt, at komme en uge i praktik et eller andet sted? Jeg er 100% afklaret med at jeg selvfølgelig ikke får lov til at ride hestene, og at det ikke bliver hygge og sjov det hele, men jeg er indstillet på at arbejde og tage så meget viden som muligt til mig. Jeg lærer hurtigt, især når det vedrører ting jeg interessere mig for. Hvis i kender nogen trænere, stalde eller lign. , jeg kan kontakte vil, jeg blive meget glad! (Beliggenhed betyder intet)

På forhånd tusind tak for hjælpen, og en god dag til alle :)

Mvh. Anne Sørensen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mig igen
Forfatter: 
Dato:  17-05-2010 15:12

Hej igen.

Når jeg siger uge 38 næste år, mener jeg uge 38 efter sommerferien.. Sommerferien er for os skolebørn altafgørende for hvornår et nyt år starter ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Praktik
Forfatter: 
Dato:  18-05-2010 11:49

Prøv at tage en tur til banen i Århus, der er indtil flere galoptrænere der du kan kontakte.


Bl.a. Birgitte Nielsen eller Torben Christensen.


Kisser


0
0
Svar på denne tråd
 
 Praktik
Forfatter: 
Dato:  25-05-2010 17:15

Jeg ved, at Bent Olsen på Klampenborg Galopbane har haft praktikanter før, så det er en mulighed at kontakte ham.


At lede efter og finde Mr. Right er som at spise ærter med en kniv...spild af tid

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider