Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Nyt pas i sverige - Hvor??
Forfatter: 
Dato:  19-04-2010 15:37

Ringede til dansk landscenter for heste i dag, for at få lidt hjælp til hvordan og hvorledes med mine to hypper som ikke har papir eller pas.

Min lille plag på 2 er chippet, så den skal vi nok få løst uden de store vanskeligheder.

Min kasserede traver er frysemærket, papirene er bortkommet og han er oprindeligt fra sverige.

Jeg får så at vide at jeg skal kontakte sverige....bumbum bum men de kan ikke oplyse et tlf.nr. eller en hjemmeside, hvor jeg kan finde oplysningerne. Det gør det jo ikke nemt...

Nogen der ved hvem jeg skal kontakte for at få et pas til min svenske kasserede traver?

0
0
Svar på denne tråd

Sverige
Forfatter: 
Dato:  19-04-2010 15:40

Kontaktoplysninger til Svensk Travsports Centralforbund.

Hilsen

Annelise

0
0
Svar på denne tråd

svensk pas
Forfatter: 
Dato:  19-04-2010 22:00

Du skal finde den applikation som hedder anmodning om dublet på pas, for alle svenske travere har haft pas i flere år, så din traver burde have et? Jeg mener at det koster ca 1200 svenske kr. at få det lavet også vil din hest ikke kunne slagtes mener jeg at der står?

Ved ikke om reglerne ang. pas er samme som i Danmark, for der kan du kun få lavet et pas hvis du er registreret som ejer af hesten..

Vh

Majbritt

Nu også med welsh ponyerne Friars Springsong , Englykke´s Dior og Skuderups Starlight:-)

0
0
Svar på denne tråd

svensk pas
Forfatter: 
Dato:  19-04-2010 23:20

Jeg har lige bestilt et nyt pas til min koldblodstraver fra sverige.

Det koster 1800,- sek og det krever at du er reg ejer af hesten, hvilket du jo af gode grunde ikke er når du ikke har dens pas.

dvs man skal finde den der reg ejer af hesten i paset, det kan de se der inde.

Den reg ejer skal så skrive under på at de har solgt hesten, og på den måde kan der blive lavet et nyt pas med dig som ejer.

Jeg snakkede med en rigtig sød dame fra travforbundet der opppe som vil kontakte reg ejer og få underskriften, og så sender hun en regning til mig og når dne er betalt kommer der et pas i min postkasse:-)

Heidi &Dinero III... avlsgodkendt PRE hingst

RIP KÆMPE... Jeg vil aldrig møde din lige.

Himlen blev i dag en stjerne rigere.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider