Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Århus lørdag 22/10
Forfatter: 
Dato:  20-10-2005 22:51
Nogen som skal på bane for at se galop løb her fra HN

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  21-10-2005 09:45
Jeps :D (Eller skal så faktisk se travløb, der er jo 3- og skal selv ride i det ene)
0
0
Svar på denne tråd

Skal til
Forfatter: 
Dato:  21-10-2005 21:35
Prøveløb der ude der er to svimler der skal løbe. Maleren har lige fået dem hjem igen fra polen så det bliver spændene og Madsen skal køre den ene og frandsen den anden så nu må vi se om de kan finde ud af det. *ss* ;-D
0
0
Svar på denne tråd

MiaGraugaard
Forfatter: 
Dato:  22-10-2005 16:14
Tillykke med placeringen. Hvordan går det egentlig med Evangelista,er han snart klar igen? Hvis vi får nogle af hestene med kommer vi til Århus på fredag. Hilsen
Yankee

Er du til fart og fest
så er travere bedst.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg var
Forfatter: 
Dato:  22-10-2005 21:15
Også afsted med min dejlige Desdemona, som gik et rigtig godt løb og blev nr 2 i det sidste galopløb. Hilsen en meget glad
Kate G ;-D ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Svimlerne
Forfatter: 
Dato:  22-10-2005 21:22
Er der nogle der ved hvad de to svimler løb og om de blev godkendt??? Kan ikke se det inde på jvb :(
0
0
Svar på denne tråd

Svimlerne
Forfatter: 
Dato:  23-10-2005 09:53
Lullen Svimmel med Bent Madsen kom ind i 34,2 ej godkendt Luigi Svimmel Peter Frandsen kom ind i 34,3 ej godkendt. Hilsen
Yankee

Er du til fart og fest
så er travere bedst.
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-10-2005 11:31
Hej Yankee Tak ;) Det gik lidt i kage som det plejer, kan ikke lade være med at tage i dem i starten - argh :P Jeg lære det vel en dag. Evangelista går rigtigt fint i arbejde. Kun langsom endnu, da han har døjet lidt med en forkode - men det kan ikke være længe inden han er klar igen. Han skal snart sælges :{-( Skal til Herning og gå i skole til januar også kan jeg simpelthen ikke nå ham mere. Rigtigt ærgeligt når jeg er så glad for ham. - men min uddannelse kommer jo i første række.
0
0
Svar på denne tråd

overskrift..
Forfatter: 
Dato:  27-10-2005 15:18
Min lille All Rich var også ude at starte. Med Kim på tyggen, han blev 3. det var skam helt okay;) Hmm mener det var 4. løb ?? Nu kan jeg pludselig ikke huske dte,, hehe-
California Bullet,,var min helt fantastisk fuldblodshest.
Han vil være en hest der altid vil være savnet, og aldrig blive glemt af mig!!
:{-(
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider