Det lyder sandsynling at du har overtaget ham efter mig. Jeg havde ham som startshest inden jeg rejste.
Jeg rejste i dec 1991 efter 1 ½ år hos Axel, hvor jeg var på Langesø stutteri sammen med per jacobsen og susanne just, så jeg kendet ikke så mange af dem der kom og hjalp i stalden inde på lunden.
Jeg mener at shergrove gik en del løb mens jeg havde ham, men det var først i det efterår jeg rejste at han for alvor begyndte at vinde løb. Så ja det var en super go starts hest du overtog
.
Jeg kom hjem i 1993 og var efterfølgende et par gange på besøg i stalden på lunden det år. Så vi kan sagtens have mødtes der inde. Året efter jeg kom jeg fik jeg en kærste og nogle år sener blev jeg gift med en der ikke havde den store interesse for heste, så min kontakt til travsproten og Axel er helt væk idag. Desværre.
Min interesse for travsporten er genopstået det seneste års tid, da jeg endelig har fundet en mand der er lige så glad for heste som mig selv og vi skal til sælge vores huse, så vi kan få det lille landste som vi så gerne vil have. Lykkes det for os, så tror jeg at jeg vil købe mig en lille travhest, så jeg kan komme ind på lunden igen.
Jeg har læst lidt om dig og Hakkinen, her på hestenettet, men ellers kender jeg ikke så meget til jer.