Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Gotlandsruss under 2-min / km
Forfatter: 
Dato:  28-09-2009 14:23

Første Dansk-fødte Gotlandsruss der har travet under 2,00 min/km

Det er ´Atilla´ ( Champs Ellysées 9307105 dk ) & Erik Rasmussen, 15 år, Skive - i et officielt godkendt travløb.

28/8 Skive 1.56,5

DM Russ Grand Prix 2009 1.59,5

´Atilla´ er efter Mosedragets Facio GRH 3 ( 420 sv ) e. Brunte 220 & Anita GR 7 e. Inter 380 - det er således en meget fin travstamme der ligger bag ´Atilla´.

Opdrætter er Christel Bugel Hansen, Charlottenlund.

´Atillas´ ½-bror Rango blev i 2008 første Norsk-fødte Gotlandsrus, der har travet under 2.00-min/km i Norge.

´Atilla´& Erik har med deres flotte kørsel og sportslige optræden skrevet Dansk travhistorie og vil får tildelt Nr.1 af det Danske diplom for Dansk-fødte Gotlandsruss der har travet under 2,00 min/km

Diplomet udstedes til opdrætter, ejer og kusk af Dansk Gotlandsruss Avlsforening.

´Atilla´ er også den første Danske Gotlandsruss i den prestigefyldte 2,00-klubben.dk og den Svenska 2.00-klubben over alle tiders russ der har travet under 2.00 min/km

Vi ønsker ´Atilla´ & Erik tillykke med den flotte præstation !

bj / russ-park

Gotlandsruss - den lille naturtraver!

www.russ-park.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke.
Forfatter: 
Dato:  30-09-2009 12:38

Stort tilykke med titlen.

Utroligt at Atilla stadig giver den gas, kender ham fra mine tidlige løbsdage på ponytravbanen i kvistgård.

Russ - Den lille traver :-D

0
0
Svar på denne tråd

2,00 diplom til Atilla
Forfatter: 
Dato:  17-10-2009 20:12

´Atilla´ alias Champs Ellysées 9307105 dk fik 17 oktober 2009 overrakt 2-minutters diplomet samt statuette og vinderbånd fra Dansk Russavls Forening.

Overrækkelsen foregik til Finaledagen på Jydsk Pony Væddeløbs Forenings bane, efter løb 5, på Wilhelmsborg.

´Atilla´ er første Danske russ der har gået under den magiske grænse på 2,00 min/km takket være hans dygtige kusk Erik Rasmussen, Skive

Alle pony-travfolk, ønsker Atilla & Erik et stort tillykke med den flottte præstation.

Tiden blev sat den 31/8 2009 på Skive travbane: 1.56,5 min/km

Læs mere om Atilla & Erik på www.russ-park.dk / russ trav-nyt.

Gotlandsruss - den lille naturtraver!

www.russ-park.dk

0
0
Svar på denne tråd

Zxcvbnmk,
Forfatter: 
Dato:  17-10-2009 20:24

Jeg siger også tilllykke, så da den blev overrakt :)

PIRATEN AKA PIRATUS

Hvil i fred Cocktail, jeg vil altid elske dig!
Min fotohjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider