Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Sele og vogn
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 19:48

Jeg har en fjordhest på 140 cm, som jeg gerne vil have kørt til.

Jeg er i tvivl om hvilken sele jeg skal bruge, for der er godt nok meget forskeligt! Er dog kommet frem til at det nok skal være en saletsele, men med hvilket slags bringestykke? Og skal der det der på bagparten, som jeg lige nu ikke kan huske hvad hedder?

Jeg vil gerne køre med en tohjulet vogn. Men er der forskel på hvad seletøj der skal bruges til en tohjulet og en frihjulet.

Og hvad med bremse/ ikke bremse? Jeg har en tohjulet vogn til rådighed uden bremse, men er i tvivl om det er nødvendigt med en bremse?

Håber på nogle gode råd fra jer erfarne kørere :)

Mvh. Maibrit.

Børneridehjelm sælges

Sommergræs og opstaldning tilbydes, 8380

0
0
Svar på denne tråd

oooooo
Forfatter: 
Dato:  12-09-2009 19:14

Hej Maibritt.Jeg har kørt m heste i 16 år med turister i Århus Skanderborg og Ebeltoft og vil da gerne hjælpe dig lidt på vej hvis du ønsker det.Jeg bor 7 km nord for Rønde og du er velkommen til at komme og besøge mig og måske kan vi finde en sele og andet du kan bruge for billige penge. Jeg har en del bringeseler jeg ikke har brug for mere som måske kan bruges til din nordbakke.Jeg synes bestemt ikke du skal begynde at experimentere med det uden kyndig hjælp.Du kan jo ringe hvis du er interesseret. Mvh Ann Mit tlf er 20826823 ellers kik min præs.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider