Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Hippo Photo
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 21:23

En million gange tillykke til Stald Hestely med Hippo Photo´s overlegne sejr på Fyn idag.

Sådan hr. og fru Hestely

Nu med hjemmeside

Smid gerne en lille hilsen i gæstebogen

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 23:36

Stort tillykke også herfra...

Og i banerekord og alting

Med venlig hilsen

Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Weeeee
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 01:15

Tusind tak begge 2

Ja vi er da så stolte at vi er ved at revne

Hun satte ny banerekort og forbedrede sin egen rekort fra 14,6 til 14,o.

Så vores stjerne fik vist at hun kan endnu selv om hun betragtes som en aldrene dame med sine 9 år

Helen.

R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 10:06

Også herfra skal der lyde et megastort

tillykke med den flotte sejr og rekord

Hippo var vel nok gålysten. Det var en fryd at se

Ellen

Uden hov, ingen hest.

0
0
Svar på denne tråd

Hippo...
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 10:31

Ja stort tillykke! Det er bare for sejt!!!

Hilsen Michala.

Stutteri Holmsminde

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 14:42

til jer også

Det var/er helt fantastisk og vi kan slet ikke få armene ned igen

Bedst af alt er næsten at hun her dagen derpå, tilsyneladende ikke er det mindste mærket af løbet, hun spiser, drikker, er godt tilpas og opfører sig som staldens dronning, hvilket hun selvfølgelig også er

Torben (min mand) er rævestolt, for selv om der bliver skrevet alle steder at Hippo bliver trænet af Søren Johansson, så er det ikke helt rigtig.

Torben træner hende selv, hun er kun på banen når hun virkelig skal blæses igennem og Søren er med til at vurdere hvordan formen er.

Så Hippos løb i aftes er et stort skulderklap til Torben og et bevis på at hans træning lønner sig og at det er arbejdet værd.

Godt gået Hr. Hestely

Helen.

R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  03-07-2009 19:01

Stort tillykke med sejren..

Det var rigtig flot..

Så giv HR. Hestely et klap på skulderen..:-)

Mvh. Christina

I don´t make things difficult.

That´s the way they get, all by themselves.

0
0
Svar på denne tråd

Ja, super sejt!
Forfatter: 
Dato:  05-07-2009 20:50

Stort tillykke og sikke en dejlig hoppe. Min veninde ejer Hippos helsyster, så jeg følger ofte Hippo.

Endnu bedre når man selv har gjort det meste af arbejde.

Mvh Maj

0
0
Svar på denne tråd

Bedre sent end aldrig...
Forfatter: 
Dato:  05-07-2009 22:55

...men også et STORT tillykke herfra med den flotte præstation!

Hilsen

Annelise

0
0
Svar på denne tråd

Hippo Photo
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 03:36

Christina: Tusind tak Skulderklappet er givet vidre og modtaget med et stort smil

Maj: Tusind tak

Ja jeg vil ikke modsige dig for jeg syntes selvfølgelig at hun er en dejlig hest

Er det din veninde der ejer en J'er (kan ikke huske navnet:) som løber på bornholm ?

En af de bedste ting ved en sejr, når man selv træner, er at det man gør tilsyneladende er godt nok ;)

Annelise: Tusind tak

Vi er stadig helt imponerede af hendes præstation, vi vidste godt hun var bedre end resultaterne viste, men at hun skulle slå både egen rekord og banerekord havde vi slet ikke turde drømme om, men hvor er det dejligt at den "gamle" tøs tilsyneladende fungere igen

Helen.

0
0
Svar på denne tråd

Jaqueline Photo
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 22:46

Jo, det er Jaqueline Photo. Ejerne prøver at få hende i fol men det er desværre ikke lykkedes dem endnu. Vi havde hende i vores stald som løbshest og hun var en utrolig nem og sød hest. Held og lykke i fremtiden med Hippo.

Mvh Maj

0
0
Svar på denne tråd

Nåå ja
Forfatter: 
Dato:  11-07-2009 16:52

det var jo det hun hed

Øv hvor ærgeligt, håber det lykkedes for dem at få en lille mini Jaqueline til næste år.

Hippo er også den sødeste og mest medgørlige hest at arbejde med, hun gør det hun bliver bedt om og hverken mere eller mindre

Jørgen S Larsen fra Tjele, som har avlet dem, er en rigtig dygtig hestemand og hans heste er opdraget til UG.

Jeg har et par stykker eller tre der godt kunne trænge til at komme i opdragelse hos ham

Er Jaqueline blevet skadet siden hun ikke går som løbshest mere ?

Helen.

0
0
Svar på denne tråd

Jacqueline Photo
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 22:12

Hej igen

Nej Jacqueline er ikke blevet skadet men har lidt svært ved at følge med i løbene. Som ung prøvede flere trænere hende men mente alle at hun ikke kunne noget. Mine venner så hende og syntes hun var så smuk og de købte hende. Hun har gjort det godt på Bornholm men hun var langsom fra start og hun brugte de første par omgange til at komme igen. Hun havde bestemt ikke let for travløb men hun var en figther og havde gode lunger og kom altid i fuld fart til slut, men det var ofte for sent.

Held og lykke i fremtiden med Hippo og alle de andre.

Mvh Maj

0
0
Svar på denne tråd

Jacqueline Photo
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 22:20

Billede

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider