Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Info om Igor Frost søges!
Forfatter: 
Dato:  24-11-2008 21:40

Jeg er p.t i gang med et større detektivarbejde for at få afdækket min hests baggrund.

Jeg har undret mig gevaldigt over at han ikke er bedre opdraget end han er, og at han tilsyneladende er helt uvant ved smed, at få skyllet ben og andre ting som burde være helt på plads hos en traver, der jo som regel er yderst velopdragen!

Jeg købte ham af Michael Henriksen og Louise Sheldon, som på ganske mystisk vis synes som forsvundet fra jordens overflade efter de har fået pengene for ham i hånden. Så der er IKKE hjælp at hente fra dem.

Jeg vil gerne vide så meget som muligt om hans baggrund, herunder hvordan han har haft det og hvad årsagen er til, at han kun blev startet en eneste gang i sit liv (2006).

Håber nogen herinde kender ham :)

"Når vi tager vore drømmes tågede slør af hesten, fremstår den endnu mere bemærkelsesværdig end før." - Andrew McLean

0
0
Svar på denne tråd

Hm....
Forfatter: 
Dato:  25-11-2008 18:22

han hedder vist Michael Sørensen, ikke Henriksen.

Er der slet ingen der aner noget om min hests fortid?

"Når vi tager vore drømmes tågede slør af hesten, fremstår den endnu mere bemærkelsesværdig end før." - Andrew McLean

0
0
Svar på denne tråd

Nej det var heller ikke rigtigt....
Forfatter: 
Dato:  26-11-2008 16:29

Simonsen er det!

0
0
Svar på denne tråd

fdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 11:25

Det lyder mærkeligt at sælger sådan forsvinder.

Har du tjekket om der er gæld i hesten, for hvis der er hæfter du for den.

Du kan ringe til hestesportens hun, for at høre om der er gæld i hesten.

Mange hilsner Fru Bach

Stald-Nickolos.dk

0
0
Svar på denne tråd

Frubach
Forfatter: 
Dato:  27-11-2008 12:29

Nej der er gudskelov ingen gæld i ham.

Jeg har iøvrigt fået tilstrækkeligt info nu til at have dannet mig et billede af hans baggrund...

0
0
Svar på denne tråd

Ham kender vi!! :)
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 20:22

vi kender Michael :)

0
0
Svar på denne tråd

Hej .....
Forfatter: 
Dato:  05-08-2011 23:05

hej jeg har redet for dem i 1½ år. Men unde jeg viste noget flyttede de til sjælland. Ingen kan få fat på dem. Jeg kender michael's søn og der igennem fik jeg alle oplysninger. De er nogen rigtig søde mennesker. men mærkeligt nok kan ingen få fat på dem- Heller ikke familie.

Hvis der er mere du vil vide. Er du velkommen til at kontakte mig. Min email er bette-pigen_9000@hotmail.com

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider