Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

En træner mindre
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 20:32

Så er der en træner mindre på Klampenborg når sæsonen slutter. I mine øjne dagens bedste nyhed. Synes det er aldeles dejligt at han bosætter sig i Brasilien.

Måtte simpelthen bare ude med det.

Ja det ligner mig ikke at udtale mig negativt om andre, men

Èn gang fuldblod - altid fuldblod

0
0
Svar på denne tråd

en træner mindre
Forfatter: 
Dato:  20-08-2008 09:13

det var dog et højst besynderligt indlæg du har lagt her.

Jeg er ikke klar over hvad du har imod vedkommende træner, men ligefrem glæde sig over, at han stopper trænervirksomheden og forlader landet synes jeg er en underlig udmelding, særligt når den bliver assisteret af den smiley...

Bemeldte træner er en dygtig hestemand, hvilket også afspejles i de resultater hestene i hans stald har opnået. Han har gennem et langt liv med heste tilegnet sig en masse erfaring, som i mine øjne er et uvurderligt aktiv som dansk galopsport nu mister.

Jeg vil, i modsætning til dig, ønske ham alt muligt held og lykke i sit nye virke og håbe, at der er mange der vil få glæde af hans ekspertice fremover.

0
0
Svar på denne tråd

kjdhgkhfk
Forfatter: 
Dato:  20-08-2008 12:09

Vi har helt sikkert forskellige oplevelser med vedkommende og

fred være med det.

Èn gang fuldblod - altid fuldblod

0
0
Svar på denne tråd

000000
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 11:34

Uanset hvad oplevelse du har haft med omtalte træner så behold det for dig selv og lad være at udstille vedkommende.Vi har alle haft mere eller ubehagelig oplevelser med både smede og dyrlæger men derfor er det jo ikke sikker alle er enige i de samme ting.

0
0
Svar på denne tråd

Kan kun
Forfatter: 
Dato:  21-08-2008 11:40

sige til cama70 og til Michael Moesby og perlemor 1

Du må godt nok have haft nogle "grimme" oplevelser med ham, siden du kommer med sådanne udbrud.

Og ja, man kan ikke elske alle, men ............

Hilsen

Mumse

Rigtige kællinger kører Land Rover V8 og rider fuldblod

0
0
Svar på denne tråd

En træner mindre...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 11:28

Hej..

Lige et par ord med på vejen!.. Sys det er synd du har fået den opfattelse af Lars... Han er en meget speciel person, både privat og som træner.. Men dygtig dt er han!

Han siger sin mening lig ud af posen - og det er selvfølgelig ikke alle der kan tåle... :-)Men det er måske mere berettiget, at han fik det at vide IRL, end i et udbrud herinde, han ikke kan forsvare!...

Jeg vil ikke blande mig mere.. Lars har for mig været ALT i min start på trænerkarrieren, og uden hans hjælp havde jeg ikke opnået de resultater med min den "grå"... Jeg skylder ham en stor tak, og jeg vil helt sikkert savne ham i Danmark!...

Gi Chantelle et stort kys på mulen!... Hun er en rigtig dejlig hest, som jeg savner et par gode ridt på...

Mvh

Louise

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider