Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

HJÆLP! billeder af pony for sulky søges
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 22:37

Hejsa.

Jeg har købt en sulky og saletsele til min shetlænder. Ponyen er godt kørevant, så det er ikke mit problem ;-)

Men jeg kan ved gud ikke hitte ud af at få sulkyen sat fast på selen?

Det er slet ikke magen til den sidste sulky og sele jeg havde...

Denne sulky stammer oprindelig fra JO-PO med tilhørende sele derfra - jeg har så købt det brugt - og tidligere ejer har aldrig brugt det.

Så hvis nogen har den sulky og sele - vil jeg MEGET gerne se billeder af sådan et spændt for :-)

Tanja

Den stolte ejer af Granly's Olfert SH 483 og hans dejlige damer:

Tracy Bomlund, Tulle, Maggie og Sandets Musse.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ved...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 18:12

.. at Winther har nogle billeder på sin præsentation: www.heste-nettet.dk/lodge/70082/

Prøv ellers en søgning på "Opslag og billeder" - der er med jævne mellemrum billeder af køreheste og -ponyer.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

Husk DM for fjordheste den første weekend i september.

0
0
Svar på denne tråd

et enkelt billede
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 09:01

Jeg har da et billede af en shetter med Saletsele og Sulky, selv om det ikke lige er samme model af sulky.

Men ud fra dette billede skulle det nogenlunde være til at se hvordan den ligger.

Men jeg vil anbefale dig at få hjælp af en der kender noget til kørsel, som kan hjælpe dig med at få tilpasset selen til din pony. Hvis ikke den er tilpasset korrekt, kan den give nogle grimme trykninger og gnavesår.

Anna og de små (og de lidt større) sorte. :-)

Shetlandspony til salg. 2års hoppeplag.

0
0
Svar på denne tråd

Prøver.............
Forfatter: 
Dato:  12-08-2008 15:11

jeg prøver lige at ligge et billed ind af en saletsele foran min vogn.

om det er en kumte eller det er saletselen der sidder foran er ligegyldigt, princippet er det samme.

Er det fastspændigen af bagtøjet der giver problemer?, for selen er altså meget nem at spænde for.

Med venlig hilsen

Merete

Shetlænderavl

Føl og plage til salg med gode papirer til fornuftige priser. 1 års sortbroget vallak sælges, 1800kr.

http://www.stutteri-winther.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider