|
|
| Bianca de Hess Oplysninger |
|
|
Hej
hvem kan give mig Bianca de Hess's stamtavle, og evt. om hun har kørt.
på forhånd tak
Fru Bach
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bianca de Hess |
|
|
Har ikke løbet penge hjem, ingen rekort.
Har 2 afkom Hold Me S.P. ( hingst) og Jamsing SP ( hoppe).
Har sendt afstamning som e mail.
Hilsen
Yankee
Er du til fart og fest så er travere bedst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mange tak |
|
|
Hej Yankee,
jeg viste at man kunne regne med dig,
mange hilsner Fru bach
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Afkom efter |
|
|
Bianca De Hess, nemlig Hold Me S P vandt 4. løb i Odense i går. Ellen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Jeg har haft min travhest stående med Bujar de hess . hingst. han blev kaldt million hingst eller noget i den stil. Men kunne ikke løbe flere løb pga noget med koden tror jeg nok det var. Han er meget meget smuk . nærmest araber ligende udtyk. hans hale var væk hvorfor vides ikke. det var bare en pind .der stak lige op i luften ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mary me s p |
|
|
GRunden til at jeg ville have oplysninger om hende er at vi var ovre at hente en plag efter vores egen Nickolos, så nu kan vi komme igang med travløb allerede nu, og ikke vente til vores to madammer foler til næste år, og det er jo sjovere nå det er efter ens egen hingst. hejsa Fru Bach
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hejsa. Den Heavenly du har, hedder den kun det. For så har jeg passet hende for et par år siden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fortæææl ! |
|
|
Hej MissGraugaard ja hun hedder kun Heavenly, hun har været anpartshest i Jylland, jeg mener hun løb på Billund,jeg har opsporet via internettet træneren ikke kunn finde 5. gear, så skulle hun have haft noget forkøelse el.lig., så hun havde en pause hos ejeren. Da vi købte hende, fik vi at vide at hun havde noget med ryggen, men efter et par måneder hos os sprang hun rundt i fuld firspring, så besluttede vi at prøve hende på banen, men hun fik en skade på folden, og havde et mega bagben, Derefter SKULLE hun bare hjem, og hun har gået på fold hele sommeren. Nu er hun så ifolet, og vi træner hende lidt fra jorden. Jeg håber meget at du kan fortælle, hvad der er sket hende, for et eller andet er der sket, om de så er i "din" tid må du meget gerne fortælle det. på forhånd mange tak Fru Bach
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Da vi fik hende var der kæmpe store forventninger til hende, men edter et års tid opgav min træner hende, hun er ellers en sød og nem hest. Dejlig at ride på. - men dem der havde hende dengang havde også to andre i træning der viste mere, så derfor blev hun opgivet. Så blev hun solgt, og solgt igen, - også må hun være havnet hos dig. Har fulgt hende lidt løb, og når hun har været til salg. Men husker ikke der var nogen problemer med hende, dengang - men har nok haft 30 heste i hænderne siden. Så hukommelsen er ikke for god længere - kunne bare genkende hende på billederne på din profil, og navnet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er rart ... |
|
|
...at høre lidt om hendes fortid, da vi fik hende gik hun efter os hvis vi rørte hende bagpå, og ned af benene, og hun snappede også efter os og børnene. Nu er hun det dejligste blide væsen, og jeg vil bruge meget tid med at træne hende...glæder mig til at ride hende igen, sidste gang var hun som en spændt fjeder. Det ville nu være rart at vide hvad der har været sket med hende. hilsen FruBach
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Sådan har jeg aldrig oplevet hende, hun var nem og omgængelig. - et rigtigt nusseøre. Men jeg vil da holde øje med hendes afkom fremover, det skal nok blive spændende. Hun har jo selv vist i små glimt at hun har farten. Du må da op og ride hende nu, eller jeg ved jo ikke hvor langt hende hun er med mavsen - men hun er nem at ride - lidt frisk på banen - men bare helt super i skoven. Talte med vores staldpige igår aftes om hende, hun husker hende også som en glad og dejlig hest. Så kæmpe stort pøj pøj med det herfra.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bojar De Hess |
| Forfatter:  |
Mizlentz |
| Dato:  |
19-10-2005 12:22 |
|
Hejsa. Så lige Bojar De Hess blev nævnt længere oppe. Ham har jeg trænet for år tilbage. Virkelig lækker hingst. "Mit lille pusse øre" Qnuz
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mitlentz |
|
|
JA han er godheden selv, og totalt nusser . Men hvorfor har han ingen hale. ved du det ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bojar De Hess |
Mizlentz |
19-10-2005 19:48 |
|
Undrede mig også meget over hvorfor han ingen hale har.. Tror simpelthen han gnuppede den af. Og ja han var bare totalt nuser.. Lige på nær dengang han gav mig en slem hjernerystelse. Han var blevet lukket på fold, og da jeg så skulle hente ham ind var han så kåd og legenede. Ja jeg tror sgu han tog fejl af mig og en hoppe.. Han sprang i hvert falld på mig. Og de resulterede så i at at hans ene forhov ramte mig meget hårdt i hovedet. Så jeg simpelthen besvimede. Men trofaste Bojar stod bare ved siden af mig da jeg kom til mig selv igen. Tror faktis han var noget ked af det.. Ved du noget om hvor i verden han er nu?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bojar de Hess |
|
|
Han har aldrig haft mere hale en den lille stump. Den er ikke gnubbet, klippet eller hevet af, sådan er den bare  Kunne godt tænke mig hvor henne i verden han er nu, for han var bare noget af det dejligste. En rigtig nem hingst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bojar de Hess |
|
|
Her er et billede af Bojar og omtalte hale, eller mangel på samme 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Sessa |
Mizlentz |
30-10-2005 14:19 |
|
Super dejligt med et billede af dejlige Bojar *S* Vil også gerne vide hvor i verdenhan er henne af nu *S*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|