Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

hvem kender vandal
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 20:49

hej allesammen

jeg har købt en rigtig sød travhest der hedder vandal 163 stg,rødbrun, 490 kg,sort man og hale., nu kalder jeg ham avalon,han er 6 år, tidligere ejere hedder jens og jeanette hansen fra tappenøje.jeg har ikke mødt dem, da jeg købte ham på nyk.f travbane.han er aldrig startet løb,og skulle vist nok have været udlånt som ridehest før jeg købte ham.

men jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om ham hvis nogen kender ham.han er en fantastisk hest,

på forhånd tak

0
0
Svar på denne tråd

hej!!!
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 21:17

Ham kender jeg godt... Han har været i træning hos os (flemming jensen) Vi kunne desværre ikke få ham til at fungere som væddeløber... Han hedder jo rigtig vandal limburgia, og han er blevet godkendt til trav, så han har været ude på banen og løbe... Han var en rigtig sød og rar hest, så der var der aldrig problemer med ham... Ærgelig du ikke har mødt de gamle ejerne, de er helt fantastiske søde, og er sikker på de gerne ville høre hvordan det går med ham...

Mvh Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Tak Rikke
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 22:04

det er jeg glad for at læse.

jeg vil prøve at finde deres tlf nr på eniro.

jeg mangler nemlig også papirene på ham.

det var en meget hurtig handel.

min mand og jeg faldt pladask for ham da de trak ham ud på staldgangen,også prøvede jeg ham en lille tur.så betalte vi,og tog ham med hjem.

Avalon er min første hest, og jeg syntes at jeg er utrolig heldig med ham,han er perfekt til mig

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 22:44

Det kunne jeg godt forstille mig,at han var den helt perfekte første hest...

Havde han ikke lidt problemer i starten med at spise???

Hvis du ikke finder ud af noget med papir og nr og sådan, så kan du lige skrive, så kan jeg hjælpe

Glæder mig til at se nogle flere dejlige billeder af ham... :o)

0
0
Svar på denne tråd

endnu engang tak
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 07:59

det er dejligt at du kan hjælpe med papirerne,hvis jeg ikke kan finde deres nr, men jeg skal også lige prøve at ringe til træneren på nyk.f travbane,han har lovet mig papirerne+vacc.kort.

den dag jeg tog ham med hjem havde de ikke nok foder jeg kunne få med hjem, bare til overgangen til nyt foder.så jeg gav ham meget lidt af det vi har herhjemme+en masse hø sådan at han ikke skulle starte med at få ondt i maven.og nu er han oppe på normale mængder,og han spiser med stort velbehag.vi har kun fire heste i stalden så her er meget fredeligt at falde til.

mente du om han havde svært ved at spise i starten pga af flytning eller ??

jeg har heller ikke kunne finde ud af om han plejer at gå med dækken, så jeg har købt et overgangsdækken til ham for at være sikker.

0
0
Svar på denne tråd

::::::::
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 10:20

Ja syntes at mene, at han var lidt svær i starten med foder....

Da han var hos os, gik han ihvertilfald med dækken, kan jeg huske, men det er nok også 1- 1,5 år siden...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider