det ser ikke rigtigt ud....
for som dorthe siger så trækker ponyen vognen i gjordt/ryg stykket og ikke i bringe stykket som det er meningen at den skal...for at rette dette op ser det ud som om at du er nød til at spænde dine hammelreb 1-2 huller ind, så det bliver bringestykket den trækker med i stedet for.
Der ud over vil jeg også give Dorthe ret i at der er noget galt med den måde at vognen er spændt for.... bag tøjret skal spændes på på en anden måde for som det sider nu har det ingen effekt overhovedet, da ponyen jo ikke kan bremse vognen med et bagtøjer der er spændt fast på en måde hvor det jo bare glider længere ned på dine "stænger"....jeg syntes også at din vogn mangler et "øje" eller to Tapper til at gøre det i mellem(det havde den vogn jeg i sin tid kørte med) på dine træk stænger der hvor der er meningen at hesten skal spændes for i gjordt/rygstykket og hvor bagtøjret også skal spændes fast.....
men eller kan jeg ikke lige umidelbart komme på mere end det dorte allerede har sagt....
men jeg smider lige et billede at en Staletsele der sidder som den skal......billedet er et jeg tog til det åbne kørestævne på Kærsgård sidste år....men det er godt nok for 4-hjulet vogn...men det giver en fin ide om hvordan det skal se ud....

Til sidst vil jeg bare lige sige at jeg syntes at du skal tage din pons med til en begynder dag i din lokale køre forening....
men ellers held og lykke med at komme ud og køre...
mvh Sette