Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Nyt føl.
Forfatter: 
Dato:  13-03-2008 20:20

Jeg fik jo et dejligt hoppeføl d. 8/3-08 Hvad gør jeg så nu så jeg får papir på hende? Jeg har en bedækningsattest fra Hingsteholder. Den skal sendes ind til Dansk Galop, men skal der skrives noget på den? Og hvad med navn? Har hørt at navnet skal godkendes af Dansk galop først. Hvordan gør man det?

Mange vrinsk fra Spotlight, Evidence, Kikki og Lene

Elegant Spotlight. Fuldblods hoppeføl født 8/3 2008 (Evt. til salg for rette køber.)

Lækker Kvalitets Stubben sadel sælges.

Opstaldning søges.

0
0
Svar på denne tråd

dansk galop
Forfatter: 
Dato:  13-03-2008 21:28

Ring til Marianne på Dansk Galop, hun kan hjælpe dig.

0
0
Svar på denne tråd

Dansk galop
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 08:02

Ja ring til marianne eller peter hos dansk galop. Enten får du tilsendt et papir du skal udfylde, men nogen gange kan man også ordne det over telefonen. Navnet må ikke være på mere 17 bogstaver og skal godkendes i hele skadinavien...

Michelle

Stutteri Harpelunden-Opdræt og salg af Fuldblodsheste.

0
0
Svar på denne tråd

Hej Michelle.
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 22:12

17 bogstaver. Pyha. Det går lige. Elegant Spotlight. Håber da så at hele Skandinavien godkender det. Pyha. Forstår godt der er mange åringe der ikke har fået navn endnu, når de er på åringsauktion. Det er da noget bøvlet.

Elegant Spotlight. Fuldblods hoppeføl født 8/3 2008 (Evt. til salg for rette køber.)

Kvalitets sadel sælges.

Lille stald søges til leje el. opstaldning ...

0
0
Svar på denne tråd

Følanmeldelse.
Forfatter: 
Dato:  15-03-2008 18:31

Så fandt jeg da følanmeldelsen på galopsport.dk Så langt så godt. Så er spørgsmålet så om hvilken del af bedækningsatesten de skal have. Den orginale hvide eller den gule kopi.

Kvalitets sadel sælges.

Lille stald søges til leje el. opstaldning ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider