|
|
| Køb af fuldblod |
|
|
Hej Jeg kunne godt tænke mig at høre om ikke der var nogen af jer herinde der kunne fortælle mig eller hjælpe mig med at komme i kontakt med en eller flere der vil af med en fuldblods hoppe til alm. ridning og varmblodsavl. Jeg er så glad for det temperament en fuldblodshest har og har selv haft to af styksne Og jeg vil så gerne have en fuldblod eller en hest med masse af blod igen. Jeg har søgt på på galopsport.dk, men hvor kan jeg ellers søge? MVH Kristina
Romanó 22. maj 2003 - 15. dec. 2007 Vi ses igen på den anden side
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| herinde. |
| Forfatter:  |
Taz ♥Landuc b♥ |
| Dato:  |
27-01-2008 21:39 |
|
Hej kristina. jeg har da set et par stykker herinde, der ikke var hurtige nok til galopløb, som skulle sælges til enten ridning eller avl.. håber du finder din drømmehest vh. Natascha.
Landuc jeg elsker dig! Jeg ELSKER galopsporten!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kdsweiw |
|
|
Jeg holder skam også øjne og øre åbne og jeg har også skrevet/talt med nogle stykker, men der har altid været et eller andet galt. MVH Kristina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fuldblod |
|
|
Kristina...... prøv at søge på nogle af stutterierne som du ser på galopsport, nogle af dem har heste til salg, der er også den svenske side som hedder http://www.isolaracing.se Ellers er det bare at holde øjne og øre åbne.... Håber du finder en af disse skønne heste.
Hvis du er kreativ, så prøv at tjekke min mors hjemmeside, her kan du købe ting til at lave 3-D kort......... www.sartue.dk, den er ved at bliv opdateret nu. Unik pony søger ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prøv på en af banerne |
|
|
Jeg har lige fået min fuldblod hjem i stalden, og jeg fik kontakt til hans ejer, ved at kontakte nogle galoptrænere og høre om de kendte til nogle heste som var til salg. mvh Charlotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| charlotte |
| Forfatter:  |
JeNnIE ♥junior-musen♥ |
| Dato:  |
31-01-2008 16:31 |
|
hej så denne tråd og sad og læste den igennem, jeg har redet på rock of tara da han stod hos bent olsen, han var den første hest jeg canterede på (: elskede ham, skal han stadig være løbshest eller er han blevet ridehest?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Tusind tak |
|
|
for alle jeres svar og private beskeder Jeg har fundet en fuldblodshoppe. Den er 5 år og efter Final Apperance. Den skal handelsundersøges på tirsdag, så kryds finger for mig og den Jeg håber sådan den går igennem for jeg har følelsen af at det er den helt rigtige hest for mig! Endnu en gang tak for jeres svar! Hilsen Kristina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spændende! |
|
|
Ih hvor spændende - gad godt jeg skulle ud at købe fuldblod igen, ville frygtelig gerne have et afkom efter final appearance! Sæt endelig endelig billeder ind! mvh Sisse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så kommer hun |
|
|
Hun gik igennem handelsundersøgelse og kommer på fredag Jeg glæder mig helt vildt!!! Her er et par billede af hende:  Og et til  Temmelig lang håret og beskidt. Men hun er så sød og kærlig  Desuden er hun drægtig. Så der kommer føl til juni. Hilsen Kristina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Baluca!! |
|
|
Ej, købte du hende - hun er bare for smuk! Sig endelig til hvis du engang vil af med hende igen - eller låne hendes mave ud! Jeg er slet ikke misundelig - Held og lykke med hende!!! mvh Sisse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SisseD |
|
|
Tak, jeg glæder mig så meget til at hun kommer hjem!!! Kender du hende? Hilsen Kristina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nope.. |
|
|
Har bare set den i løb og vil gerne meget gerne have en af den afstamning engang - og så er hun jo smuk! mvh Sisse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tak =0) |
|
|
Hendes mor er Cut Memory e. Dunphy. MVH Kristina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tillykke med den nye hest Kristina!! Håber du bliver super glad for hende  Og dejlig med en føller til dig også til sommer 
Elbækgaard Venter 2 føl i 2008 efter: Aljano og Aswad Al Walad OX Sælges: Hubertus Flexline spring MINI WRAP
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|