Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Kender du Pia Christoffersen?
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 21:01

Hej Galopfolk.

Jeg er den heldige ejer af en skøn fuldblodshoppe.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få kontakt til hendes avler, Pia Christoffersen.

Hun boede på Sjælland og havde min hest i ridning ved Brian Wilson. Jeg har desværre ikke rigtig andre oplysninger om hende.

Jeg har forsøgt at finde hende på nettet, men det er ikke lykkedes endnu, jeg håber derfor at i kan hjælpe mig!

Hvis det kan hjælpe noget, hed min hoppe dengang Katika, hun er født i 2002 og er efter Klegecell og Mas Media.

På forhånd tak for hjælpen!

Knus fra Marie

"gud bevare military"

(Skriv gerne med spørgsmål vedr. military!)

Billederedigering tilbydes.

0
0
Svar på denne tråd

Pia Christoffersen
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 10:53

Hej Marie

Prøv at kontakte Dansk Galop det kan være de kan finde hende for dig.

Kisser

0
0
Svar på denne tråd

Katinka var tilmeldt åringsaution
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 18:46

i 2004, men udgik. Opdrætter står som Uffe Juul fra Stutteri Boltegård. Jeg mener ikke stutteriet eksisterer mere, men syntes jeg har set at Stutteri Boltegård sammen med nogen andre havde en helbror til din hoppe i træning i 2007. Den hedder "Mark" og var tilmeldt hos Anna Nilsson i Klampenborg tlf 22 20 03 90, måske hun kan hjælpe dig.

mvh

jytte

0
0
Svar på denne tråd

takker!!
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 20:26

Takker for jeres hjælp! Jeg arbejder meget på sagen, og håber at finde hende'! vil meget gerne have mere hjælp!

Knus fra Marie

"gud bevare military"

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har...
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 21:11

fundet hendes nummer og har ringet til hende... Det var en mand der tog den, og hun ville ikke snakke med mig om det!

Jeg har ingen idé om hvad det ikke er hun vil snakke med mig om. Jeg har nu sendt hende en lang sms, om Disney og en "bøn" om hun ikke vil ko´ntakte mig... Jeg krydser fingre for at det lykkedes, da det hun skjuler måske kan give Disney grimme oplevelser?!

Jeg er på ingen måder, uanset hvad hun siger der er galt med hende, have handlen til at gå tilbage. Jeg er glad for min hest, og det vil jeg blive ved med at være selvom hun ikke kan rides!!

Jeg har rådført mig med vores anden fuldblods gamle ejer, som kender Brian Wilson, hvor Disney var i træning. Hun sagde at jeg sulle prøve at ringe til ham. Hun må skjule noget slemt eftersom hun er SÅ lukket!?

Knus fra Marie

"gud bevare military"

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 12:28

Det lyder da godt nok tarveligt, sådan kan man da ikke opføre sig.

Held og lykke med det videre forløb.

Kisser

0
0
Svar på denne tråd

Takker!
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 18:15

Jeg håber det bærer frugt!

Knus fra Marie

"gud bevare military"

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 13:52

Du giver lige lyd, når du ved noget, ikke? Har selv en fuldblod som jeg kunne finde på at opspore fortiden på før eller siden, så er spændt på resultatet af dit projekt...

mvh Sisse

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-02-2008 14:14

Jeg har snakket med Brian Wilsons kone, hun var meget hjælpsom og hjalp mig meget... Hun fortalte at hun var blevet røngent-fotograferet i ryggen og at der INTET var galt der...

Knus fra Marie

"gud bevare military"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider