Har sat samme indlæg i efterlysning, men måske er der mere held her;
Jeg savner helt vildt mine to gamle travere; Pay Me Idé og Top Idé, som jeg solgte i 2003 til yngre par (Nanna og Henrik?)på Langeland.
Pay Me er 17 år, født i 1988, ca. 165 cm. i stg. og mørkebrun uden aftegn og ikke meget hale, man og pandelok. Pay Me kunne være noget ængstelig/nervøs ved nye ting.
Top Idé er 14 år, født i 1991, ca. 155 cm. i stg og rødbrun, med hvide hår på næseryggen, sok på venstre forben, hvis kode på højre forben og sok på højre bagben.
Pay Me er ustartet og Top har startet - uden den store succes - købte dem af opdrætteren i henholdsvis 1993 og 1996, hvorefter de fortrinsvis er blevet brugt til hygge og Top har fået 2 føl.
De er begge frysemærket, men de var meget utydeligt ved salget.
De blev solgt billigt som hyggeheste til Langeland, under forudsætning af, at de aldrig måtte skilles og at jeg altid ville have forkøbsret og skulle orienteres ved slagtning/aflivning/død.
Jeg søger dem nu, da opdrætteren har fået henvendelse fra Travsportens centralforbund med henblik på fremskaffelse af papirer til brug til stævne/løb eller lign.? og er alvorlig bange for at de er solgt videre -enten sammen eller hver for sig!
Flere billeder kan mailes!
Jeg håber virkelig, at der er en der kender dem og kan fortælle, at de har det godt og stadig bor på Langeland..