Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

2 "gamle" travere -søskende
Forfatter: 
Dato:  13-08-2005 03:37
Har sat samme indlæg i efterlysning, men måske er der mere held her;

Jeg savner helt vildt mine to gamle travere; Pay Me Idé og Top Idé, som jeg solgte i 2003 til yngre par (Nanna og Henrik?)på Langeland.

Pay Me er 17 år, født i 1988, ca. 165 cm. i stg. og mørkebrun uden aftegn og ikke meget hale, man og pandelok. Pay Me kunne være noget ængstelig/nervøs ved nye ting.

Top Idé er 14 år, født i 1991, ca. 155 cm. i stg og rødbrun, med hvide hår på næseryggen, sok på venstre forben, hvis kode på højre forben og sok på højre bagben.

Pay Me er ustartet og Top har startet - uden den store succes - købte dem af opdrætteren i henholdsvis 1993 og 1996, hvorefter de fortrinsvis er blevet brugt til hygge og Top har fået 2 føl.

De er begge frysemærket, men de var meget utydeligt ved salget.

De blev solgt billigt som hyggeheste til Langeland, under forudsætning af, at de aldrig måtte skilles og at jeg altid ville have forkøbsret og skulle orienteres ved slagtning/aflivning/død.

Jeg søger dem nu, da opdrætteren har fået henvendelse fra Travsportens centralforbund med henblik på fremskaffelse af papirer til brug til stævne/løb eller lign.? og er alvorlig bange for at de er solgt videre -enten sammen eller hver for sig!

Flere billeder kan mailes!

Jeg håber virkelig, at der er en der kender dem og kan fortælle, at de har det godt og stadig bor på Langeland..

0
0
Svar på denne tråd

kender dem ikke
Forfatter: 
Dato:  14-08-2005 00:06
Jeg kender dem desværrer ikke, men du skal da ikke være bange for at de kommer til at starte igen, da de begge er faldet for aldersgrænsen.
Ejerne vil nok bare gerne have papirene, så de ved hvem de er efter(stamtavlen). Hvis de omregistrere hestene kan I jo se navn og adresse på ejerne.
Man skal jo ikke bruge papirene på hestene hvis de skulle slagtes eller lignende. Så de har det nok godt!

Dine billeder kan jeg ikke se, der er kun nogle fine krydser.

Håber du finder dem.
VH Annette
0
0
Svar på denne tråd

Nej, det er jeg
Forfatter: 
Dato:  14-08-2005 01:31
Jeg var nu ikke bange for, at de skulle starte - så skulle det være i galopløb, det var nemlig den gangart, de var bedst i;-)

Men dét som jeg er alvorlig bange for er, at de er solgt videre hver for sig. Jeg er ikke så meget i tvivl om, at hoppen har det godt, for hun var en fin og brugbar hest.
Men vallakken var/er lidt sær (dyrlægen sagde altid, at jeg måtte være den eneste, som kunne elske den hest).
Pay Me kunne derfor meget vel være en hest, som er blevet solgt igen og igen og har været rundt på samtlige markeder i Danmark og måske endt på en slagtetransport til Italien.

Jeg håber da virkelig, at de begge har det godt, men denne uvished, er bare ikke til at holde ud!

Udfra oplysningerne fra opdrætteren var henvendelsen til centraforbundet ikke fra Langeland og det var kun papirerne på hoppen, der skulle bruges. Og hvis det var "mine" købere, så kan jeg ikke forstå, at de ikke har kontaktet mig igen, for vi har mailet et par gange.

Jeg fik oplysningen fra opdrætteren i går og sendte dem en mail sent i går aftes, men de har ikke svaret. Det kan de selvfølgelig nå endnu - det er bare så pokkers, at jeg ikke kan finde deres tlf. nogle steder (hemmeligt?). Hvis jeg ikke har hørt fra dem i morgen, sender jeg et bare med posten på mandag!

Jeg kan simpelthen ikke få billederne at virke!!!!
0
0
Svar på denne tråd

jeg ved noget..
Forfatter: 
Dato:  15-09-2005 08:56
hej sussie. jeg tror godt, jeg ved hvor de er...har også skrevet en mail til dig..
0
0
Svar på denne tråd

Susse...
Forfatter: 
Dato:  19-09-2005 16:43
... for at få billederne til at virke skal de ligge på internettet. Vi kan jo ikke se hvad der ligger på din harddisk ;-)

Det nemmeste er at oprette en præsentation og så uploade dem dertil. Derefter kan du sætte dem ind i tråden.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider