Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Hippo Photo
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 19:46

En millionmilliard gange tillykke til Helen og Torben med Hippo´s sublime sejr i Skive idag

Hun har da helt flyvende den lille jetjager-trunte

Jeg tror at det er det bedste jeg nogensinde har set hende

Tillykke, tillykke, tillykke

Pia

Nu med hjemmeside

Smid gerne en lille hilsen i gæstebogen

0
0
Svar på denne tråd

Hippo...
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 19:55

Også et stort tillykke herfra . Hun var super gående hende Hippo, det går nu i det hele taget super for Team Friis.

Vil da også lige prale lidt af, at min hoppes afkom vandt 2 års løbet, nemlig Noddy Flamingo

MVH

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Stort Tillykke..
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 21:40

Stort tillykke til kredsen omkring Hippo.. Det var virkelig en flot sejer..

også tillykke med din Charlotte..

Mvh. Christina

0
0
Svar på denne tråd

elsker jer!!
Forfatter: 
Dato:  19-11-2007 22:59

hvor er jeg bare glad for i endelig har heldet med jer!! det er så velfortjent, når man ved hvor meget i knokler med og elsker de heste!!!

hippo var flyvende i aften og der er ingen tvivl om det er fordi i giver hende og de andre heste det perfekte hjem og den perfekte træning!!

kæmpe tillykke fra skotland!!!

elsker jer!!!

kramr camilla og chris

0
0
Svar på denne tråd

Noddy Flamingo
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 08:43

Også tillykke til dig Charlotte - den så fin ud

Nu med hjemmeside

Smid gerne en lille hilsen i gæstebogen

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak..
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 11:03

Hvor er det dog bare en vidunderlig følelse når det endelig lykkedes

Hippo var i sit helt rette element i går, et ordenlig startspor og på sprinter distancen, så slipper hun ikke ret gerne nogen forbi når først hun har fået mulen forrest

Jeg var (som altid) helt oppe at ringe, jeg tror jeg løb en 15 tid op i opløbet, min puls var på højde med Hippo's.

I dag har jeg en stemme der lyder som om jeg har været på druk hele natten, det har jeg ikke, men jeg gjorde et ihærdigt forsøg på at overdøve Vagn Honum, (pinligt ) men jeg kan altså ikke lade være

Min kære mand fortjener et stort skulderklap, han har gjort et stort stykke arbejde med træningen

Tidligere er vi kørt på banen 1 gang om ugen, men for godt 1 måneds tid siden, sagde John Friis til Torben: Jeg tror i skal til at kommer ind med Hippo 3 gange om ugen, for du kan jo ikke holde hende i form hjemme.

Der fik han da lige trykket på de rigtige knapper

for nu skulle Torben ski' ligegodt vist ham at han kunne holde hende i form, og vi har ikke været på banen siden, stædigheden længe leve

Pia: "Jetjageren" og os 2 gamle håber vi ses d. 28.

Chralotte: Stort tillykke med Noddy Flamingo, den gik forrygende

Min dejlige datter: Tak søde, vi glæder os helt ubeskriveligt til i kommer hjem d. 16...

Hilsen Helen.

Flot galla kjole sælges

billeder på præsentation.

HUSK IGÅR

DRØM OM IMORGEN

LEV IDAG.

0
0
Svar på denne tråd

Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 16:45

skal der også lyde herfra med den superflotte sejr til Hippo. Hun stred dæleme flot.

Jeg kan lige forestille mig, at Torben nok skulle vise John Friis, at han kunne få Hippo i form.

Kan sandelig godt forstå, at du er hæs. Der skal sørme en del til for at overdøve Vagn Honum, hvis det i det hele taget kan lade sig gøre. Jeg hørte dig da ikke!

Charlotte: Også et stort tillykke med sejren til Noddy.

Ellen

Uden hov, ingen hest.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider