Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Hvordan finder jeg afkom efter min hest
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 23:52

Jeg har en dejlig fuldblodshoppe,som jeg har besluttet skal have et fuldblodsføl.

Jeg er åbentbart en knold,til det med at findeoplysninger på nettet. Jeg har fundet 1 afkom i Sverig, men kan simpelthen ikke finde ud af at finde min egen hest,så jeg derefter kan spore hendes afkom og se hvad de evt er i dag.

Er der en barmhjertelig sjæl, der kan fortælle mig hvor jeg nemmest kan finde hende.

Jeg prøvede scandinavisk galop, men fandt kun en datter der.

Der er lige pludseligt gået lidt sport i at finde mest muligt ud af hende og hendes afkom.

Hilsen Charlotte

Sælges: Showtimeføl, super temp, rigtigt godt gående, forsikret, men ikke uanvendelighed.

Avlshoppe: Holly N, avler rigigt godt,kræver en hensynsfuld ejer,Begge er tilsalg på betingelser,

0
0
Svar på denne tråd

4 afkom
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 09:32

Hvis du kigger på Pedigreequery.com så kan du finde 4 afkom, du skal kigge under Reports -> Progeny. Det kan godt være at der er flere, siden er langt fra komplet.

Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-10-2007 10:30

Jeg har lige måtte gå den flove vej og ringe til dansk galopforbund.

Hun er ingen guds gave til galopsporten. Jeg fandt hendes ene afkom på hestedata, den var allerede ude af sporten og have 2 afkom efter oldenborghingst, der var LU.

At hun ingen stjerne er inden for den verden, har jeg nok hele tiden vist. Men lidt skuffende at kun et af hendes mange afkom løber endnu,det havde jeg nok ikke ventet.

Ingen ved jo hvad fremtiden bringer, så om man skulle komme i den utænkelige situation at skulle sælge. Da er jeg jo nødt til at tænke på hvad jeg sætter i verden.

Et evt hingsteføl, ville jo nok ikke være det bedste at få.

Men sjovt at finde hendes afkom, så takker Charlotte, prøver lige den side.

Hilsen Charlotte

Sælges: Showtimeføl, super temp, rigtigt godt gående, forsikret, men ikke uanvendelighed.

Avlshoppe: Holly N, avler rigigt godt,kræver en hensynsfuld ejer,Begge er tilsalg på betingelser,

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider