Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

jakken/overdelen til løb
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 12:42

bum bum

stadig ingen som aner noget om regler vedr jakken/overdelen til rytteren i monte løb???

ved godt den skal indregistres, men er der ellers nogen regler??

var inde på brizy.se men 3000 kr giver jeg altså ikke for en jakke som jeg skal bruge i løb på et for sjov/ hygge plan når tiden tillader det.

slet ingen som rider monte eller som ved hvad nogle andre har gjort???

hilsen mette

0
0
Svar på denne tråd

Overdel
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 14:26

Der er ikke nogle specielle regler, du kan sagtens bare tage en trøje i dit skab og så få indregistreret farverne på den. Bare husk der skal være plads til sikkerhedsvesten og så må den selvfølgelig ikke "flagre" for meget...

0
0
Svar på denne tråd

ulla østergaard
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 16:11

tusind tak for svar

min tanke var lidt at købe en jakke i en heste eller sportsforretning og så bare kun bruge den til løb.

vidste bare ikke om det var ulovligt og kalenderen nr 1 siger ikke noget andet end den skal være indregistret.

tak for hjælpen

hilsen mette

Nu med verdens lækreste baby i armene

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 19:35

Mette: Er du ved at tage Licens nu på Nyk?

Knus Mette

Samson var den flyvende Fjordhest

*Sov sødt skat*

0
0
Svar på denne tråd

mettesamson
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 20:30

hej Mette ja det er jeg, var jo nødt til at tage den om fordi det er for mange år siden jeg sidst har været ude.

første gang i går og i dag sidder jeg med 2 km lange ømme arme

hilsen mette

Nu med verdens lækreste baby i armene

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 21:35

Hehe. Så må du være en af de to monteryttere Mikkel snakkede om Min ven Mikkel han er nemlig også startet på licens på Nyk. Han kommer ellers heroppe fra af

Jeg tog licens i foråret bare på Lunden, og i sulky. Er det din egen hest du rider?

Knus Mette

Samson var den flyvende Fjordhest

*Sov sødt skat*

0
0
Svar på denne tråd

mettesamson
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 16:45

verden den er lille nogle gange.

nej desværre er det ikke min egen hest, men en jeg låner når tiden er til det. hun er ellers alletiders hest og lige efter mit hovedet, ikke ondskabsfuld, men varm til tider. lige så flink hun er på stald og på tur, lige så hidsig er hun på banen, så jeg tror vi er igang med at opfinde en ny rideteknik, nemlig mig med ekstrem korte tøjler og lænet så meget tilbage at jeg næsten ligger på hende hendes bagdel

om ikke andet kan jeg vel bilde mig selv ind at selvom stilen ikke ser særlig kønt ud ja så vinder vi vel sekunder pga luftmodstanden ikke er så kraftig

hilsen mette

0
0
Svar på denne tråd

overdel til monté
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 19:55

tjaa jeg fik en skrædder til at sy min... jeg gav 250 kr. for den og det var incl stof... syntes selv det er ret billig.. så det er jo også en løsning:-)

knus kathrine

TRAVHEST, HVA ELLERS?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider