Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Reparation af stavsele
Forfatter: 
Dato:  05-08-2005 02:06
Hvor finder jeg en seletoejsmager, der kan reparere en stavsele? Det drejer sig baade om laeder og metalarbejde.

Jeg bor paa Fyn.

mvh
Carter
0
0
Svar på denne tråd

Stavsele
Forfatter: 
Dato:  05-08-2005 09:25
Ved ikke om der findes nogen på fyn, men der findes en i Skals,(Skals sadelmageri)...

Anette
Shetlændere er bare de bedste
0
0
Svar på denne tråd

Hvad laver du her Anette?
Forfatter: 
Dato:  05-08-2005 11:04
Er du ikke på vej nordpå?

Til Carter:

Der er noget i Odense der kalder sig "Dyrup Fod- og Skocenter", som reklamerer med at klare alt i sadler og læderarbejde - men om de klarer seler ved jeg ikke.
Du kan finde dem på www.hesteraadgivningen.dk i fagbogen.

Du kunne også tage kontakt til Fyens Køreselskab og høre dem, om de kender nogen (ofte er der jo nogle der syer i fritiden, og som ikke ligefrem reklamerer).

Hilsen Sif

0
0
Svar på denne tråd

Du kan evt prøve...
Forfatter: 
Dato:  05-08-2005 11:06
...At hive fat i Fyns Køreselskab. Mon ikke de har en der der ved den slags?
Du kan finde dem her: Fyns køreselskab

Signe
0
0
Svar på denne tråd

Stavsele
Forfatter: 
Dato:  10-08-2005 14:30
Hey.. Prøv at ringe til Stein Andersen, han har gjort lidt i reperation af seler, han har selv syet to stavseler.. 21440882! Eller prøv at ringe til Lars Bekker 20233474, han er garanteret også behjælpelig med at lave din sele. Jeg ved ikke hvor meget du ved om den slags, men det er desværre ikke altid helt billigt! Men prøv, håber det vil lykkes for dig! :-)
0
0
Svar på denne tråd

Tak for jeres svar
Forfatter: 
Dato:  11-08-2005 20:47
De er skrevet bag øret. I mellemtiden har jeg fundet en lokal kusk der måske kan hjælpe. Men, jeg vil bruge jeres hjælp til evt. backup.

Tine
0
0
Svar på denne tråd

Nysgerrighed
Forfatter: 
Dato:  12-08-2005 21:34
Hvem er det?? Nu bliver jeg jo nys.. Kommer selv fra Årslev, går i skole i Ringe..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider