Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

kørelicens...
Forfatter: 
Dato:  04-08-2005 18:39
Hejsa
Jeg skal tage kørelicens til næste år, men har lige nogle spørgsmål som jeg håber nogen kan svare på.
Hvad koster det ca?
Hvonår foregår det rundt omkring på banerne? har tænkt mig at tage det i århus(jvb)
Det var vist det... ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Hej hej
Forfatter: 
Dato:  04-08-2005 19:45
Jeg har kun monte licens, men skal også tage kørelicens næste år - Kan være vi kommer til det sammen.

Det koster vel omkring 1300.

Det forgår sådan at man får undervisning i at volte, og derfter har teoriundervisning.

Julie Malmros står for undervisningen, hun er smadder sød og dygtig.

Kommer du tit på Jvb, kan ikke rigtigt sætte ansigt på dit navn, -

Har efterhånden kommet derude siden, jeg stadig sad i klapvogn ;)
0
0
Svar på denne tråd

Licens
Forfatter: 
Dato:  04-08-2005 19:52
Hejsa
Jeg mener licensundervisningen starter i april måned på jvb. Det plejer at være tirsdag aften. Du kan tilmelde dig på kontoret på jvb.
Hvis du skal have amatørlicens skal du være medlem af amatørklubben (ATAK) mener det koster 300 kr om året og FDT (forsikring) 350,- så kommer der et licensgebyr på 150,- og væddeløbsbladet (regler og propositioner) 500,-
Du skal have kontakt til en travtræner eller anden travamatør som kan sige god for at du har styr på heste og at du kan spænde en travhest for osv.
Du kan evt. henvende dig ved en travtræner nu og få lidt erfaring med travheste, hvis du ikke har det.
Og så kræver det du har en sød og rar hest (evt. til låns) til undervisningen.
Held og lykke med det! ;-D

VH Annette
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider