Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Så gik drømmen i opfyldelse!!!
Forfatter: 
Dato:  09-09-2007 15:22

Jeg har længe godt kunne tænke mig og udnytte at min dejlig traver er tilkørt, så jeg fandt en dejlig sukly og sele til næsten ingen penge

og fik en tidligere travkusk til og komme og hjælpe mig med at tilpasse og spænde for. Og alt det gik bare helt super.

Jeg kan stå inden i stalden og spænde for og han står bare stille. han stoppe som på en 5øre.

Ham manden som var og hjælpe var helt væk i markos over hans sind. og at han lysteret mig så godt...

Nå men her er lidt billeder hvor familien skulle se os.

Ja selv kæresten som ikke interesser sig for heste skulle da lige prøve. Så god måde at få ham ind i sporten.

I må meget gerne skrive om i synes at selen sider ordenligt og om vognen passer til min dreng og meget gerne hvad man kalder sådan en vogn og sele..jeg bare afvide det hed en trav sele og træningsvogn til skov brug.

Kan fortælle at han er 173stg. og er den smalle type..

Ja så skulle den gamle lige op og vise og fortælle at han i gamle dage osse kørte med vogn hehe

Og så kom kæresten op...

Og så efter fremvisning kørte mig og markos hjem igen...

Billederne er taget ,med mobil telefon, derfor ikke bedste kvalitet...

0
0
Svar på denne tråd

Hvor hyggeligt...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2007 20:02

Hvor er det da bare en glad tråd

Smuk hest og glade, stolte mennesker - det kan da ikke være bedre.

Jeg synes det ser ud som om selen ligger perfekt.

Ih altså...tillykke med det, eller hvad man nu kan sige , og vis endelig flere billeder af superhesten og de nye superkuske

Pia

Nu med hjemmeside

Smid gerne en lille hilsen i gæstebogen

0
0
Svar på denne tråd

skønt...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2007 20:23

Sikken en skøn oplevelse, håber I for rigtige mange af dem.

hvor ser I bare glade ud alle sammen, et stort tillykke herfra

mvh Diana

Har fået 2 smukke palominofarvet hoppeføl, bedre bliver det ikke.

Vær mod andre, som du ønsker andre skal være mod dig!

www.stald-palsgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

abcdefgh
Forfatter: 
Dato:  09-09-2007 21:46
hvad er det for en vogn du har købt ,søger også en til min traver det ser meget hyggeligt ud

egos min traver .love din bløde mule.

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt, dejligt, dejligt...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2007 21:57

...hvor er det bare skønt at se, at flere og flere begynder at køre deres traver på hyggeplan

Den eneste ulempe, at sidde der bagved er udsynet - første gang jeg kørte i skoven var jeg ved at køre en ældre ægtepar ned.

Og for at det ikke skal være løgn var Emile ved at skubbe dem i grøften bagefter fordi han er en værre nussetrold og bare skulle begynde at gnuppe sig op ad dem. Så nu holder mig mig pænt på banen eller på en mark.

Glæder mig til at se flere billeder.

Én gang travhest - altid travhest

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 08:42

Dejlige billeder =) selen er en trav sele og vognen er en sulky træningsvogn- primært fordi den er for tung til at man ville bruge den til løb.
Jeg overvejer også at køre med corvet i skoven, men jeg er ikke sikker på om han er til at holde =)

Sydsjællandsponytravbane
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 16:31
Tusind tak for jeres dejlig kommetar Ja det er bare på hyggeplan at vi skal køre. og vil gi helt ret i at det er lidt svært og se lige frem og så især på så store en hyppe som min, så jeg sider næsten hele tiden og kigge til siden.
0
0
Svar på denne tråd

ihh altså
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 19:04
Hvor ser i fine ud! Jeg ville måske spænde bringestykket (fortørjret) lidt op, og også sætte det lidt højere op i siderne, under hvor du spænder vognen på. Det ser ud som om det godt kunne genere ham lidt helt dernede.

sweet dreams Angel-brother
0
0
Svar på denne tråd

Hvor ser det...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 21:02

hyggeligt ud

Er mest til dressur og oldenborgere - men det der er da den mest hyggelige tråd jeg længe har set

MVH Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Spørgsmål til sele
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 21:08
Nu har jeg en langvogn hvor stængerne er helt glatte og bruger derfor en anden type sele. Men skal der ikke være sikkerhedsremme til den type sele, der anvendes på Markos?

Én gang travhest - altid travhest

0
0
Svar på denne tråd

Markos?
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 21:29

Hej

Jeg synes altid det er spændende at "slå" hestene op på www.travsport.se og se deres afstemning og her kommer så mit spørgsmål... Jeg kunne ikke finde din hest Markos er den mon slettet fra svensk travforbund eller hedder den noget andet? Fandt en hest der hedder Marcos, er det din hest???

Mvh Maj-Britt

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 22:30

Hej igen.

Kan godt forstå du ikke kan finde ham, smil.

Han hedder rigtig Old Farmer.. men er omdømt markos af ejer før mig. synes nu os det passer beder at kalde markos end old farmer hehe

0
0
Svar på denne tråd

Old farmer
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 10:54

Hej igen

Tusind tak, så blev jeg det klogere:) Altid sjovt at få nye informationer. Det er nogle rigtig dejlige billeder, skønt at se at en traver kan bruges til andet end travløb.

Mvh Maj-Britt

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 11:35
Han bliver os brugt til og ride skovtur og så springer vi. han springer pt 90cm og han har en store fremdrift for og springe, han trækker meget på springet. nogen gange stikker han af med mig og reder hen mod springer.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider