Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Berner olsen - hjemmeside?
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 20:49

Jeg har kig på en fuldblodshoppe fra ca. 2001, hun skulle være avlet hos Berner Olsen, er rød med lille stjerne og en hvid sok på et bagben og være efter en rød hingst - flere oplysninger har jeg ikke p.t.. Hun skal være ridehest/avlshoppe.

Derfor vil jeg gerne finde ud af hvilke hingste og hopper berner Olsen har/har haft i starten af dette århundrede, men kan ikke finde ud af om han har en hjemmeside? Nogen der kan hjælpe?

Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk

Hingsteføl efter UNO Don Diego sælges - Krones Bastian

Se mere på hjemmesiden

0
0
Svar på denne tråd

jeg kender berner
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 21:25

prøv at ring til berner han har hvis nok bopæl på næstved kasene

og han er alle tides mand du skal nok få alle de oplysninger du har brug for ,men berner laver mange føl hver¨år og de fleste er røde,de hedder alle sammen line til efternavn

0
0
Svar på denne tråd

Navn...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 11:13

har du ikke et navn på den?

Michelle

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror ikke
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 13:44

at Berner har nogen hjemmeside, det er vist kun kliniken.

Men du kan altid få fat i ham på mobilen 29479033.

Nu bor du jo lidt langt fra Sneslev, ellers er det nemmest at køre hjem til ham på gården mellem 8.00 og 9.00 i bedæknings sasongen der kan man få en god snak med ham imens han indsiminere hopperne.

Han taler nogle gange lidt utydeligt. Han er rigtig flink at snakke med. Har hvist skåret lidt ned på følshopperne for nogle års siden havde han 20-30 stykker.

Held og lykke

Jeanett Jørgensen

( undskyld mine stavefejl)

Ixion-stable.

Opdræt af travheste.

>Ixion Pan & Nordregaards Caezar<

0
0
Svar på denne tråd

rød hingst
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 23:15

i 2001 var jeg hos Berner for at se på hingst til min hoppe. Han havde en rød fuldblod som hed Itsabrama. Den er siden blevet solgt til en HN'er fra Ugerløse. Dejlig hingst men jeg ved jo ikke om det er den.

tanja

Kloge Frode maj 2001

charmerende Alfred februar 2004

lynet Gorm juli 2006

0
0
Svar på denne tråd

Følgende hingste
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 16:05

har været hos Berner, ejet eller udstationeret: Wuzo (solgt til Tyskland), Basiluzzo (døde for et par år siden), Blue Alert(solgte han til Jylland), Primatico, Ballet Prince, Itsabrahma (solgt til heldige mig, for dejligere hingst skal man lede længe efter), Helenikos (stod et enkelt år), Dexterity og Silca Legend (i år).

Jeg mener ikke han har haft andre stående eller ejet. Men Berner har ingen hjemmeside og et skud i tågen, så har han avlet mindst 200 heste, så jeg tror ikke han har styr på dem alle. Men vi er som du kan læse flere, der ville kunne give flere svar, hvis du skrev navn og afstamning på hesten, fuldblods må ikke skifte navn og vi følger dog lidt med i vores sport.

Pia

Fuldblodshingsten Itsabrahma DVH 913

samt Welsh Mountainhingsten H-S Janus WMH 120

avl og salg af Dansk Varmblod og Fuldblod

0
0
Svar på denne tråd

Domynsky
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 17:43

Berner har også haft Domynsky stående, for jeg har selv set ham.

Ellen

Uden hov, ingen hest.

0
0
Svar på denne tråd

detalje
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 22:18
fuldblod må GERNE skifte navn, dog ikke efter de har startet løb. Tror faktisk at det er så snart de har været i prøveløb.

Har redet en del af hans afkom, en af mine mest yndlinge nogensinde kom derfra. En lille rød hoppe som dog aldrig rigtig blev noget indenfor sporten.

sweet dreams Angel-brother
0
0
Svar på denne tråd

Ang. Berner
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 12:15

Så har han i rigtig mange år haft gennemsnitligt 70 heste på sin ejendom.

Min forældre han kendt ham privat i knapt 20 år.

Jeg ved at han har haft mange hingste stående, ligesom hingste er kørt fra hele Europa op til tapning m.m. hos ham. Desuden er han ret anerkendt og har importeret sæd fra hele verden.

Jeg har da været med til at tappe en PRE hingst hos ham der var kommet på besøg fra Spanien.

Berner er rigtig flink at snakke med, men ikke så nem at få fat i uden at han har travlt da han også stadig arbejder som dyrlæge.

Han bor i Sneslev men han startede Sneslev Dyreklink og siden købte han Næstved Kaserne og lavede Kasernens Hesteklinik sammen med hans dyrlæger.

Mvh. Gitte

www.staldolsen.dk

www.staldolsen-foto.dk

Hestefotograf

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider