Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Gamacher til haser
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 20:29

Jeg har hørt at man kan få en form for gamacher til haserne. Kan man det og hvad hedder de? Jeg har et føl som har fået en skade på den ene bag has og dyrelægen har anbefalet at den får sådan et par på.

Håber der er nogen her som kan hjælpe, for jeg har ikke det mindste forstand på travudstyr og slet ikke hvor man kan købe det...

0
0
Svar på denne tråd

hejsa :)
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 20:51
ved ikke lige hvad de heder, men du kan prøve på travdiscount :)!

<3*Oo.,_Teddy Lundholm_,.oO*<3
<3 Balthazar<3

<3 In Your Mind<3

_____<3 I'm Simonis Molar <3_____

undefined
>o<

0
0
Svar på denne tråd

gamascher
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 21:32

hej!!!

tror enlig bare de hedder hasgamascher...

hvis du kommer på en travbane, der er en butik på staldsiden, der kan du helt sikkert finde dem...

0
0
Svar på denne tråd

gamascher
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 09:40

Skal du bruge dem til et føl.. Er ikke sikker på de har dem i så små størrelser.. de skal jo spændes fast på benet med stropper.. og da det er hase gamasher fylder de hele underbenet på en "normal" hest.. dit føl må alt andet lige have kortere ben..

Nå men ja de har dem i trav discount og hos Scan racing i århus.. deres hjemmeside er www.scanracing.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 16:56

En stor tak for jeres svar... jeg vil prøve at kører på Skive travbane og se om jeg kan blive klogere...

0
0
Svar på denne tråd

gamascher
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 20:55
husk butikken er kun åben, de dage hvor der er løb... næste løbsdag er mandag den 30, og butikken åbner omkring kl 18.00..
0
0
Svar på denne tråd

Tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 16:57
okay tak :-)
0
0
Svar på denne tråd

Hasegamascher
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 09:55

Hej Samantha

Jeg kan ikke helt forstå, hvis det er det vi travfolk forstår ved hasegamascher, du skal ha´ til din føller.

Når vi snakker om hasegamascher, så er det nogle hårde baggamascher, som er så lange at de går op og dækker det nederste af indersiden af hasen.

Det er noget vi bruger i løbssammenhæng, og ikke rigtigt velegnet til andet end det.

Desuden tvivler jeg på at de kan fåes i en str., som passer sådan en lille basse.

Nu gætter jeg lidt...men er det ikke nærmere noget, du kan gi´ den bette på i fold eller boks??

Kunne det ikke måske være noget i den her stil (hvis det kan fåes i så små størrelser et sted):

www.shiresshop.dk/ viewPrd.asp?idcategory...duct=10138

Pia

Nu med hjemmeside

Smid gerne en lille hilsen i gæstebogen

0
0
Svar på denne tråd

Jo lige præcis
Forfatter: 
Dato:  31-07-2007 17:37

Hej Pia

Jo det er lige præcis sådan nogen jeg har brug for... Tak for hjælpen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider