Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

seletøj til kørsel - nylon?
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 18:02

Hej alle i kloge køre-mennesker...

Jeg skal have anskaffet noget seletøj så jeg kan komme igang med de indledende øvelser til at køre min pony til...

Og så tænkte jeg på om en nylon-sele ville du?

Hvad er jeres holdning?

Læder eller nylon??? - og hvorfor??

Mvh

Carina

0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2007 13:13
Hej er glad for jeg lige fandt dit spørgsmål, for jeg søger det samme svar...

Alle dyr undtagen mennesker ved, at livets overordnede mening er, at man skal nyde det.

0
0
Svar på denne tråd

Vi har begge dele
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:10

Hejsa.

Vi kører med en nylon sele fra Zilco - den bruges til marathon og til det meste af den daglige træning. Den ligger hamrende godt på hesten, skal blot skrubbes med vand når den er beskidt og så kan den bare holde (har holdt til en løbsk hest med vognen der lå på siden)!! De andre mærker i nylonseler kender jeg ikke - men Zilco'en er god!

Til stævner i dressur og toppekørsel kører vi med en Ideal sele. Den er rigtig pæn, mange flotte detalhjer og i en ok kvalitet læder. Det er ikke den dyreste lædersele.

Mvh. Pia

* LYNGHOLMS GRANAT *

- skal deltage i DM kørsel og Nordisk kørsel + all round

* LYNGHOLMS PALLAS *

- skal deltage i DM spring og Nordisk spring

Læs mere her:

www.123hjemmeside.dk/oesterled

0
0
Svar på denne tråd

hvorhenne
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 16:56
Pia: Hvor kan man købe de seler du skriver om? Jeg mangler til en kat 2 fjordhest som jeg er ved at køre til.
0
0
Svar på denne tråd

seler..
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 17:09

du finder zilco hos netop a/s, shopcheval(de har vist nok ændret navn) og Klint rideudstyr. Har selv en zilco men er nu på jagt efter en stavsele da min hest ikke trækker godt i en salet sele. Vær meget opmerksom på at få sele tilpasser ordenligt ;->

0
0
Svar på denne tråd

Zilco sele
Forfatter: 
Dato:  13-08-2007 19:28

Hejsa.

Vi har købt det meste af vores sele hos Bjarne fra Netop A/S. Han er rigtig rar og hjælper gerne med tilpasning. Og passer selen ikke bytter han med et smil.

http://www.net-op-as.dk/

Mvh. Pia

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider