Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

 Afkom efter Grace SL
Forfatter: 
Dato:  28-07-2005 12:06
Jeg havde fornøjelsen af at passe/træne Grace SL på Lunden tilbage i 80´erne, og var også med til at tilkøre hendes første to afkom: Opal Langkjær og Panga Hanover, efter ejeren havde sendt hende til Jylland som følhoppe (Og selv om der har været rigtigt mange heste i mit liv både før og efter, så vil jeg altid huske hende, som den perfekte hest, både for vogn, som ridehest og i stalden - og så var hun ovenikøbet smuk)

Jeg er derfor meget interesseret i at opspore hendes afkom (måske man kunne være heldig at købe én af dem)Jeg kan se i blodbanken, at hun ialt har fået 6 afkom:

1987 Opal Langkjaer (DK)
1988 Panga Hanover (DK)
1991 Toko (DK)
1993 Absolut Kruset (DK)
1994 Bolette S L (DK)
1996 Dixon (DK)

Er der nogen af jer, der har kendskab til én eller flere af disse heste??
0
0
Svar på denne tråd
 
 Grace LS
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 00:36
Hej!!
Lidt godt nyt. Jeg bor på Bornholm og købte absolut Kruset i 1996 og solgte hende videre i 1997 da jeg skulle rejse til usa. Hun er stadigvæk på bornholm og er vist i fol. Det er en rigtig sød mand der ejer hende og hun har det rigtig godt. Grace har stået på Bornholm, ved ikke om hun lever mere. Hendes 2 andre akom der løb/løber kender jeg også. Bolette er også følhoppe mens Dixon stadig løber herinde. Kendte også Toko da jeg arbejdede i Jylland (stutteri virkelyst)da han var en af de mange plage vi trænede.

Jeg tror ikke de er interesserede i at sælge men kan dog spørge dem ad.

Held og lykke med søgningen.

Maj-Britt
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Maj- Britt
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 08:46
Hvornår arbejde du på stutteri Virkelyst, min datter har også arbejdet der for nogle år siden hos Røde & Filte.
Hilsen
Yankee

Er du til fart og fest
så er travere bedst.
0
0
Svar på denne tråd
 
 panga hanover
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 18:12
jeg trænede panga hanover da den var i træning hos henning fink en dejlig hest
0
0
Svar på denne tråd
 
 Opal langkjær
Forfatter: 
Dato:  08-09-2014 15:57

Hej jeg og min x kæreste havde opal langkjær med til Århus. Jeg savner den hest, det var det bedste tidspunkt i mit liv med den, jeg fik 2 år sammen med Ham. Og han vandt 3 løb imens vi havde ham. Blid rolig super skøn hest. Men desværre skulle vi skilles og jeg ved ikke hvad der blev af Opal ?? med venlig og mange tanker Inge Merete

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opal Langkjær
Forfatter: 
Dato:  08-09-2014 16:00

Hvis der er nogen der ved hvad der blev af ham, er jeg meget meget interesseret.??

Mvh Inge Merete

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider